اجتماعی

طی مراسمی از خیرین مهابادی تجلیل شد

زمینه آزاد سازی 9 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد شهرستان فراهم شد.

مهاباد/بالویز/طی مراسمی با حضور مسئولین شهرستانی از خیرین مهابادی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز؛رئیس دادگستری مهاباد ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه خیرین و مشارکت آنها در جشن گلریزان و پویش خاتم شهید حاج قاسم سلیمانی،اظهار داشت:به همت خیرین مهابادی ۳میلیاردو ۵۰۰میلیون تومان جهت آزاد سازی زندانیان غیر عمد جمع آوری شد.

“بنایی”با اشاره به اینکه شاخص کمک های خیرین این شهرستان ۲برابر استان بوده است،افزود:زمینه آزاد سازی ۹ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد شهرستان فراهم شد.

رئیس دادگستری مهاباد،افزود:نیکوکاری باعث جلب رحمت الهی می شود و این امر نیک موجب بازگشت زندانیان به آغوش گرم خانواده و ایجاد شوق شادی در بین این خانوارها است.

امام جمعه مهاباد در این جلسه،اظهارکرد:شهرستان مهاباد در زمینه اکرام و حمایت ایتام و آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد پیش قدم بوده و این اقدام به یک عنوان فرهنگ در بین شهروندان شناخته شده است.

“ماموستا امامی” اضافه کرد:صدقه یک نوع بیمه است که علاوه بر تسکین روحی و جسمی آرامش عاقبت را به همراه دارد.

فرماندار ویژه مهاباد در این مراسم،عنوان کرد:خیرین مهابادی در هر زمینه ای دست توانمندی دارند و اقدام آنها در جهت کمک به همنوعان خود قابل تقدیر است.

“قادری”تصریح کرد:با مشارکت سازمان فنی و حرفه ای و میراث فرهنگی می تواند زمینه آموزش حرفه را برای زندانیان که از زندان آزاد می شوند،فراهم کرد .

به گزارش سایت خبری بالویز؛درپایان مراسم از خیرین شهرستان با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.

مهاباد/بالویز۱۴۰۱/۰۱/۲۱-۱۱:۵۵:۱۰/ خبر ۳۲۶۹/کد خبر۱۵۸۲/ی