رئیس اداره انتقال خون مهاباد

بیش از ۷هزار نفر در مهاباد خون اهداء کرده اند

شهروندان در این روزهای پایانی سال با اهدای خون جلوی کاهش ذخایر خون را بگیرند و به درمان بیماران کمک کنند.

مهاباد/بالویز/رئیس اداره انتقال خون مهاباد،گفت:در ۹ ماهه سال جاری ۷ هزار و ۶۰۰ نفر در این شهرستان خون اهداء کرده اند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”داود نصر “با اعلام این خبر افزود:با توجه به شرایط شهروندان مهابادی در کمک به بیماران نیازمند به خون و همچنین حفظ وضعیت پایدار ذخایر خونی اقدام به اهدای خون کنند.

رئیس اداره انتقال خون مهاباد،اظهار داشت:اداره انتقال خون این شهرستان تامین کننده ۱۱ بیمارستان جنوب استان آذربایجان غربی است و انتظار می رود برای اهدای خون به افراد و بیماران نیازمند در آستانه ماه مبارک رمضان به این پایگاه مراجعه کنند.

“داوود نصر”با اشاره به اینکه نیاز این پایگاه برای اهدای خون از سوی شهروندان نیکوکار افزایش چشمگیری یافته است،تصریح کرد: تمامی گروه های خونی می توانند،به مراکز انتقال خون مراجعه کرده تا در تامین و ذخیره هر چه بیشتر این نوع فراورده های خونی سهیم باشند.

وی با تاکید بر اینکه تمام تجهیزات این اداره بهداشتی و ضد عفونی شده و یک بار مصرف است،اضافه کرد:ویروس کرونا یک بیماری تنفسی است و به هیچ عنوان این بیماری از طریق خون انتقال نمی شود.

رئیس اداره انتقال خون مهاباد،از شهروندان خواست:در این روزهای پایانی سال با اهدای خون جلوی کاهش ذخایر خون را بگیرند و به درمان بیماران کمک کنند.

“نصر”افزود: اهداکنندگان خون در تمامی روزهای هفته از ساعت هشت صبح تا ۱۳ می‌توانند با مراجعه به این پایگاه واقع در فلکه مادر این شهرستان اقدام به اهدای خون کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۲/۱۱-۰۷:۰۵:۱۰/ خبر ۳۲۱۷/ کد خبر ۱۵۶۰۴/ چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)