در راستای مبارزه با کالای قاچاق:

داروی غیر مجاز و کالای قاچاق در مهاباد کشف و ضبط شد

پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری نیز در سطح جامعه می‌شود.

مهاباد/بالویز/ فرمانده انتظامی مهاباد از کشف داروی غیرمجاز قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” سرهنگ محمد توحیدی” گفت: ماموران انتظامی مهاباد، حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد،اظهار داشت:در بازرسی از اتوبوس متوقف شده ۲۷۴ بطری یک لیتری و ۲۴۰ میلی مایع به مارک برومینتول و تیل مایکوزین، ۱۴۶ بسته یک کیلویی و نیم کیلویی پودر به مارک اوروتروبین و ویتاسپرین به عنوان داروی غیرمجاز قاچاق کشف و ضبط شد.

“سرهنگ توحیدی ” افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی دارو‌های مکشوفه ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد ،تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه اتوبوس توقیف و یک متهم دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده است

همچنین در راستای مبارزه با کالای قاچاق ،فرمانده انتظامی مهاباد از توقیف تاکسی حامل کالای قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی دارلک حین کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه خودروی تاکسی را به ظن حمل کالای قاچاق توقیف کردند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی از این خودرو، ۸۶ حلقه انواع لوازم یدکی خودروی سنگین کشف و ضبط شد.

“سرهنگ توحیدی”تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی قطعات مکشوفه بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال است و در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری نیز در سطح جامعه می‌شود که بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های مهم پلیس به شمار می‌رود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۰/۲۷ -۱۲:۰۵:۱۰/ خبر ۳۱۲۹ / کد خبر ۱۵۱۰۴/ د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)