معلولان کم توان ذهنی مرکز که وین مهاباد چشم به راه حمایت

مهاباد/بالویز/ معلولان کم توان ذهنی مرکز که وین مهاباد چشم به راه حمایت خیران و شهروندان برای توسعه فضای فیزیکی هستند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“رئیس جامعه معلولان مهاباد”گفت:توسعه فضای فیزیکی این مرکز با همیاری خیران و شهروندان می تواند،خدمت مهمی برای این قشر باشد. “یونس لاچینی” با اعلام این خبر اظهار داشت:مرکز نگهداری […]

معلولان کم توان ذهنی مرکز که وین مهاباد چشم به راه حمایت

مهاباد/بالویز/ معلولان کم توان ذهنی مرکز که وین مهاباد چشم به راه حمایت خیران و شهروندان برای توسعه فضای فیزیکی هستند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“رئیس جامعه معلولان مهاباد”گفت:توسعه فضای فیزیکی این مرکز با همیاری خیران و شهروندان می تواند،خدمت مهمی برای این قشر باشد.

“یونس لاچینی” با اعلام این خبر اظهار داشت:مرکز نگهداری معلولان کم توان ذهنی که وین در راستای ارائه خدمت به آنها اقدام به توسعه فضای فیزیکی کرده که برای پایان این پروژه با کمبود اعتبار مواجه شده است.

رئیس جامعه معلولان مهاباد به اشاره به اینکه کمک های مادی و معنوی خیران و شهروندان می تواند منجر به اتمام این پروژه شود،افزود:این پروژه با رشد ۶۰ درصدی تا اکنون ۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه صورت گرفته است .

“لاچینی” ادامه داد:بسیاری از این خانواده های قادر به تامین هزینه برای فرزاندشان نیستند.

این مقام مسئول از شهروندان و خیران درخواست کرد:به دلیل فرا رسیدن فصل سرما و با توجه به افزایش هزینه ها برای تکمیل این پروژه این مرکز را یاری کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۶/۰۹ – ۰۶:۵۵:۱۰ / خبر ۲۸۵۰/ کد خبر ۱۳۶۳۵/ س

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)