مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد،گفت:ماموران انتظامی این شهرستان 19 هزارو 500 عدد قرص غیر مجاز را کشف و ضبط کردند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”با اعلام این خبر افزود:ماموران انتظامی مهاباد از یک دستگاه خودرو هایما قرص های به ارزش 350 میلیون ریال کشف و ضبط کردند. “سرهنگ محمد توحیدی” ادامه داد:ماموران ایست بازرسی […]
به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”با اعلام این خبر افزود:ماموران انتظامی مهاباد از یک دستگاه خودرو هایما قرص های به ارزش 350 میلیون ریال کشف و ضبط کردند.
“سرهنگ محمد توحیدی” ادامه داد:ماموران ایست بازرسی دارلک در حین کنترل خودروهای عبوری در محور مهاباد به ارومیه به یک دستگاه سواری هایما مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس اقدام به بازرسی از خودروی سواری کردند،افزود :در بازرسی از خودروی متوقف شده ۱۹ هزار و ۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.
سرهنگ توحیدی تصریح کرد: نیروی انتظامی در برخورد با واردات هر گونه کالای قاچاق مصمم است و در این زمینه با متخلفان بدون اغماض برخورد میکند.
مهاباد/بالویز/1400/06/02- 10:45:20 / خبر 2838/ کد خبر 13561 / س
حذف تمامی سرعت گیرهای محورهای مواصلاتی شهرستان
برای حدود سه هزار و ۹۵۳ کارت حکم صادرشده است
عمده تخلفات کشفشده را شامل گرانفروشی، احتکار و عرضه خارج از شبکه
در عملیات ضربتی پلیس ۱۱ سارق و مالخر در مخفیگاه دستگیر شدند
Δ