کشف بیش از ۱۹ هزار عدد قرص غیر مجاز در مهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد،گفت:ماموران انتظامی این شهرستان ۱۹ هزارو ۵۰۰ عدد قرص غیر مجاز را کشف و ضبط کردند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”با اعلام این خبر افزود:ماموران انتظامی مهاباد از یک دستگاه خودرو هایما قرص های به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط کردند. “سرهنگ محمد توحیدی” ادامه داد:ماموران ایست بازرسی […]

کشف بیش از 19 هزار عدد قرص غیر مجاز در مهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد،گفت:ماموران انتظامی این شهرستان ۱۹ هزارو ۵۰۰ عدد قرص غیر مجاز را کشف و ضبط کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”با اعلام این خبر افزود:ماموران انتظامی مهاباد از یک دستگاه خودرو هایما قرص های به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

“سرهنگ محمد توحیدی” ادامه داد:ماموران ایست بازرسی دارلک در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مهاباد به ارومیه به یک دستگاه سواری هایما مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس اقدام به بازرسی از خودروی سواری کردند،افزود :در بازرسی از خودروی متوقف شده ۱۹ هزار و ۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ توحیدی تصریح کرد: نیروی انتظامی در برخورد با واردات هر گونه کالای قاچاق مصمم است و در این زمینه با متخلفان بدون اغماض برخورد می‌کند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۶/۰۲- ۱۰:۴۵:۲۰ / خبر ۲۸۳۸/ کد خبر ۱۳۵۶۱ / س