تشکیل بیش از ۴۰۰ پرونده تخلف صنفی و کشف ۲ انبار احتکار کالا در مهاباد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهر مهاباد،گفت:در راستای نطارت بر عملکرد واحد ها صنفی شهرستان،۴۱۳ فقره پرونده تخلفات صنفی و غیر صنفی در مهاباد تشکیل شد. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“محمد جهین” با اعلام این خبر افزود:از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه از واحدهای صنفی و غیر صنفی شهرستان مهاباد در […]

تشکیل بیش از 400 پرونده تخلف صنفی و کشف 2 انبار احتکار کالا در مهاباد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهر مهاباد،گفت:در راستای نطارت بر عملکرد واحد ها صنفی شهرستان،۴۱۳ فقره پرونده تخلفات صنفی و غیر صنفی در مهاباد تشکیل شد.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“محمد جهین” با اعلام این خبر افزود:از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه از واحدهای صنفی و غیر صنفی شهرستان مهاباد در راستای نظارت بر عملکرد این واحدها ۴ هزار و ۳۹۵ مورد بازرسی به عمل آمده است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهر مهاباد، ۴۱۳ فقره پرونده تخلفات صنفی و غیر صنفی به ارزش بیش از ۶۶ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

او تصریح کرد:در بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی، غیر صنفی و واحدهای پخت نان ۴۱۳ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از ۶۶ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

“محمد جهین”عنوان کرد: در راستای بازرسی و نظارت بر انبارهای شهرستان و با هماهنگی اطلاعاتی سپاه پاسداران،۲ انبار بزرگ که اقدام به احتکار کالا کرده بودند کشف و ضبط و پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهر مهاباد،اضافه کرد:در یکی از انبارهای کشف شده ۲۶ دستگاه انواع خودرو تولید داخل احتکار شده بود که پس از تشکیل پرونده تخلف احتکار به ارزش بیش از ۳۹ میلیارد و ۸۸۸ میلیون ریال جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذصلاح ارجاع شد.

در یکی دیگر از انبارهای کشف شده بیش از ۱۰۰ هزار لیتر انواع روغن موتور و روان کننده های مورد مصرف در خودرو کشف و پرونده تخلف احتکار به ارزش بیش از ۲۱ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت صدور حکم ارسال شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۵/۰۸ -۰۶:۴۲:۱۵ / خبر ۲۷۸۹/ کد خبر ۱۳۳۳۳/ ج

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)