دستگیری سارق حرفه ای وسایل انبار یکی از ادارات مهاباد

مهاباد/بالویز/ فرمانده انتظامی مهاباد از دستگیری سارق حرفه‌ ای و اعتراف به ۵ فقره سرقت از انبار یکی از ادارات این شهرستان،خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” اظهار کرد:در راستای تبیین و عملیاتی نمودن اهداف قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت و کشف پیش دستانه و جلوگیری از بروز ضرر‌های جبران ناپذیر […]

دستگیری سارق حرفه ای وسایل انبار یکی از ادارات مهاباد

مهاباد/بالویز/ فرمانده انتظامی مهاباد از دستگیری سارق حرفه‌ ای و اعتراف به ۵ فقره سرقت از انبار یکی از ادارات این شهرستان،خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” اظهار کرد:در راستای تبیین و عملیاتی نمودن اهداف قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت و کشف پیش دستانه و جلوگیری از بروز ضرر‌های جبران ناپذیر در خصوص سرقت وسایل انبار یکی از ادارات با تشکیل یک تیم مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

“سرهنگ توحیدی” افزود:در این راستا با رصد شیوه و شگرد بکار رفته سارق شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و با دستور مقام قضایی با یک دستگاه خودرو در حین خالی کردن اموال مسروقه جهت فروش دستگیر شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم به مقرر پلیس آگاهی دلالت که در تحقیقات فنی و بازجویی‌های اولیه به بزه‌های ارتکابی اعتراف کرد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۴/۲۵ – ۱۲:۴۳:۲۵ / خبر ۲۷۴۶ / کد خبر ۱۲۹۱۴ / ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)