مشکلات تالاب کانی برازان مهاباد،با حضور فرماندار بررسی شد

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،طی بازدید میدانی از تالاب کانی برازان ،مشکلات این تالاب را بررسی کرد. به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”باتوجه به اجرایی شدن طرح جامع گردشگری تالاب کانی برازان،از این محل بازدید کرد. رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد،ضمن ارایه گزارشی از روند اجرای طرح جامع گردشگری تالاب […]

مشکلات تالاب کانی برازان مهاباد،با حضور فرماندار بررسی شد

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،طی بازدید میدانی از تالاب کانی برازان ،مشکلات این تالاب را بررسی کرد.

به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”باتوجه به اجرایی شدن طرح جامع گردشگری تالاب کانی برازان،از این محل بازدید کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد،ضمن ارایه گزارشی از روند اجرای طرح جامع گردشگری تالاب کانی برازان گفت:در این طرح که بصورت مشارکت جوامع محلی و ادارات ذینفع تدوین شده است ، تخصیص حقابه تالاب، تامین آب آشامیدنی و تامین برق و راه دسترسی آسان از طریق آسفالت کردن مسیر تالاب مواردی هستند که در دستور کار قرار دارند و در حال پیگیری می باشند.

“فاروق سخنور “افزود:در این بازدید که باحضور فرماندار شهرستان مهاباد، بخشدار مرکزی، دهیاران و شورای روستاهای قره داغ و خورخوره و تشکل های زیست محیطی انجام شد،حاضرین بصورت میدانی از محل تالاب کانی کانی برازان دیدن کردند و نظرات و پیشنهادات خود را برای تسریع در روند اجرای این طرح بیان نمودند.

“سخنور” تصریح کرد:تالاب بین المللی کانی برازان مهاباد یکی از مهمترین تالابهای اقماری جنوب دریاچه ارومیه و از با ارزش ترین زیستگاههای انواع پرندگان آبزی و کنار آبزی مهاجر و بومی می باشد که نقش بسیار مهمی در تامین معیشت پایدار برای جوامع محلی دارد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۴/۲۱ – ۱۸:۰۵:۲۳ / خبر ۲۷۳۷ / کد خبر ۱۲۸۶۲ / د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)