سارق قطعات خودرو در مهاباد دستگیر شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد از دستگیری سارق اماکن خصوصی داخل خودرو و قطعات خودرو با ۸ فقره سرقت خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” گفت: در پی وقوع سرقت هایی از اماکن خصوصی و قطعات و لوازم خودرو در این شهرستان موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی این انتظامی قرار گرفت. […]

سارق قطعات خودرو در مهاباد دستگیر شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد از دستگیری سارق اماکن خصوصی داخل خودرو و قطعات خودرو با ۸ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” گفت: در پی وقوع سرقت هایی از اماکن خصوصی و قطعات و لوازم خودرو در این شهرستان موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی این انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه‌جانبه مأموران آگاهی یک نفر سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی را شناسایی کردند.

“سرهنگ توحیدی” با بیان اینکه متهم پس از هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی های فنی به ۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی و قطعات و لوازم خودرو اعتراف کرده اظهار داشت: در نتیجه این بازجویی ها سارق ضمن معرفی مالخر زمینه دستگیری وی را نیز فراهم آورد.

“سرهنگ توحیدی” با اشاره به اینکه متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان مهابادی درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد افراد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۴/۱۷ – ۰۷:۰۵:۱۲ / خبر ۲۷۲۷ / کد خبر ۱۲۸۱۵ / پ