جایگاه های سوخت مهاباد به زودی فعال می شوند

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد گفت : جایگاه های سوخت این شهرستان به دلیل کمبود بنزین چند ساعتی غیر فعال شده بودند و به زودی فعالیت خود را از سر میگیرند. به گزارش سرویس اجتماعی ، اقتصادی، پایگاه خبری بالویز عارف خدرلو ، در گفت و گو با سایت خبری بالویز اظهار داشت: هم […]

جایگاه های سوخت مهاباد به زودی فعال می شوند.

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد گفت : جایگاه های سوخت این شهرستان به دلیل کمبود بنزین چند ساعتی غیر فعال شده بودند و به زودی فعالیت خود را از سر میگیرند.

به گزارش سرویس اجتماعی ، اقتصادی، پایگاه خبری بالویز عارف خدرلو ، در گفت و گو با سایت خبری بالویز اظهار داشت: هم اکنون در شهرستان مهاباد ۳ جایگاه سوخت فعال و به شهروندان ارائه خدمت می دهند.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد افزود : سه محموله بنزین در حال بارگیری و حمل به این شهرستان هستند تا نسبت به رفع کمبود بنزین و تخلیه در جایگاه اقدام کنند.

عارف خدرلو ، تصریح کرد : جایگاه های سوخت مهاباد که امروز جمعه ۱۱ تیر ماه به دلیل نوسانات کمبود بنزین غیرفعال شده بودند تا اواخر امروز نسبت به ارائه بنزین به شهروندان فعال خواهند شد.

به گزارش سایت خبری بالویز کمبود بنزین در جایگاه های سوخت شهرستان مهاباد و نبود بنزین در این جایگاه ها باعث ایجاد تجمع و ترافیک در این شهر شده بود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۴/۱۱-۱۶:۰۰:۰۰/خبر ۲۷۱۹/کد خبر ۱۲۷۷۴ / ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)