امنیت و سلامت فاکتورهای مهم انتخابات هستند

مهاباد/بالویز/ جانشین فرماندهی انتظامی مهاباد،گفت: امنیت و سلامت دو مولفه مهم در برگزاری انتخابات است. به گزارش سرویس سیاسی،اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ علیزاده” با اعلام این خبر افزود:وجود این دو مؤلفه برای حاکمیت اصل و اساس است و باید با کمک عوامل اجرایی و امنیتی فضای امن و سالمی برای برگزاری انتخابات فراهم کنیم. جانشین نیروی […]

امنیت و سلامت فاکتورهای مهم انتخابات هستند

مهاباد/بالویز/ جانشین فرماندهی انتظامی مهاباد،گفت: امنیت و سلامت دو مولفه مهم در برگزاری انتخابات است.

به گزارش سرویس سیاسی،اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ علیزاده” با اعلام این خبر افزود:وجود این دو مؤلفه برای حاکمیت اصل و اساس است و باید با کمک عوامل اجرایی و امنیتی فضای امن و سالمی برای برگزاری انتخابات فراهم کنیم.

جانشین نیروی انتظامی مهاباد،اظهارداشت:حضور کم رنگ مردم در پای صندوق های رای،یکی از اهداف دشمن است و برای خنثی کردن این اهداف ،حضور حداکثری مردم در ۲۸ خرداد می تواند،نقشه شوم آنها را خنثی کند.

“سرهنگ علیزاده” با اشاره به اینکه مولفه مهم انتخابات امنیت و سلامت انتخابات است،تصریح کرد:نامزدهای انتخاباتی با اخلاق مداری و پرهیز از تخریب می توانند نقش مهمی در یک شور و شوق انتخاباتی ایجاد کنند.

او ادامه داد:تخریب رقبا، دادن اطلاعات غیرواقعی و شبهه افکنی خلاف قانون و اخلاق انتخاباتی است.

“سرهنگ علیزاده” بر امید آفرینی،و وفاق ملی در بین شهروندان توسط نامزدهای انتخاباتی ،آمادگی نیروهای انتظامی را برای برگزاری انتخابات سالم در این شهرستان اعلام کرد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۲۳ – ۱۰:۳۵:۴۰ / خبر ۲۶۷۸ / کد خبر ۱۲۶۰۵ / ی