با متخلفان انتخاباتی از طریق دستگاه قضایی برخورد می شود

مهاباد/بالویز/دادستان شهرستان مهاباد،گفت:تمام عوامل قضایی آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات سالم و قانونی را تدارک دیده اند و با متخلفان انتخاباتی برخورد می شود. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“مهراب پور اکبر”با اعلام این خبر افزود:حضور در انتخابات ادامه راه شهدا و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی است و این انقلاب به پاس رشادت ها […]

با متخلفان انتخاباتی از طریق دستگاه قضایی برخورد می شود

مهاباد/بالویز/دادستان شهرستان مهاباد،گفت:تمام عوامل قضایی آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات سالم و قانونی را تدارک دیده اند و با متخلفان انتخاباتی برخورد می شود.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“مهراب پور اکبر”با اعلام این خبر افزود:حضور در انتخابات ادامه راه شهدا و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی است و این انقلاب به پاس رشادت ها و خون شهداء به نتیجه رسیده است.

“مهراب پور اکبر” با اشاره به اینکه با حضور پور شور موجب شاد کردن روح شهدا می شویم ،اظهار داشت:تمام اقدامات نامزدها در فضای مجازی از طریق پلیس فتا و دستگاه قضایی پی گیری و با متخلفان برخورد قانونی می شود. 

دادستان شهرستان مهاباد،تصریح کرد: توصیه به نوشتن نام یک نامزد مشخص در شعبه های انتخابات، تخریب شخصیتی و امکانات تبلیغاتی نامزدهای دیگر، استفاده از بلند گو در سطح شهر و بکارگیری امکانات دولتی برای یک نامزد مشخص، رای دادن با شناسنامه افراد دیگر، از جمله تخلفات انتخاباتی است و از طریق دستگاه قضایی با آنها برخورد قانونی می شود.

” مهراب پوراکبر” افزود:در برگزاری انتخابات قانون فصل الخطاب است و نظارت در زمان انتخابات به طور مستمر صورت می گیرد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۲۱ – ۰۷:۳۳:۵۴/ خبر ۲۶۷۳ / کد خبر ۱۲۵۸۷/ ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)