بیش از ۳ کیلو گرم مواد مخدر در مهاباد کشف شد

مهاباد/بالویز/جانشین فرمانده انتظامی مهاباد گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران این انتظامی بیش از ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و ضبط شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سردار علیزاده جانشین فرمانده انتظامی مهاباد” اظهار کرد:در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم در امر قاچاق […]

بیش از 3 کیلو گرم مواد مخدر در مهاباد کشف شد

مهاباد/بالویز/جانشین فرمانده انتظامی مهاباد گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران این انتظامی بیش از ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سردار علیزاده جانشین فرمانده انتظامی مهاباد” اظهار کرد:در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم در امر قاچاق و نگهداری مواد مخدر فعالیت دارد موضوع در دستور کار ماموران موادمخدر این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با تلاش شبانه روزی کارکنان، محل اخفای متهم شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی در بازرسی از منزل وی مقدار ۳ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه متهم قصد داشت این مواد را در سطح شهرستان توزیع نماید، اذعان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۱۴ – ۰۸:۰۰:۰۰/ خبر ۲۶۵۸/ کد خبر ۱۲۵۲۸/ ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)