تایید صلاحیت ۹۰ درصد داوطلبین شورای اسلامی شهر و روستای مهاباد

مهاباد/بالویز/عضو هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای مهاباد،گفت:۹۰ درصد داوطلبین شورای اسلامی شهر و روستای مهاباد تایید صلاحیت شدند. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“سیامند جوابخت”با اعلام این خبر افزود:شهرستان مهاباد با بیشترین تاییدیه صلاحیت رتبه برتر استان است. “سیامند جوانبخت” اظهار داشت:احراز هویت تایید نامزدهای انتخابی در این شهرستان بدون هیچ دخالت […]

تایید صلاحیت 90 درصد داوطلبین شورای اسلامی شهر و روستای مهاباد

مهاباد/بالویز/عضو هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای مهاباد،گفت:۹۰ درصد داوطلبین شورای اسلامی شهر و روستای مهاباد تایید صلاحیت شدند.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“سیامند جوابخت”با اعلام این خبر افزود:شهرستان مهاباد با بیشترین تاییدیه صلاحیت رتبه برتر استان است.

“سیامند جوانبخت” اظهار داشت:احراز هویت تایید نامزدهای انتخابی در این شهرستان بدون هیچ دخالت شخصی و فردی بوده و تنها ملاک هیئت نظارت قانون مداری و بر اساس دستورات العمل های قانونی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: از مجموع ۳۸۷ نفر از داوطلبان ثبت نام کرده در بخش مرکزی این شهرستان صلاحیت تنها ۲۱ نفر و از مجموع ۳۱۹ نفر از داوطبان بخش خلیفان نیز صلاحیت ۱۰ نفر تایید نشده است. 

این عضو هیات نظارت با اشاره به اینکه به  افراد رد صلاحیت اعلام شد، نسبت به هر نوع اعتراض در خصوص رد صلاحیت خود اقدام کنند،ادامه داد:لیست نهایی در مورخ ۱۵ الی ۱۷ خرداد ماه به فرمانداری شهرستان اعلام می شود. 

امسال ۱۹۷ نفر در سطح این شهرستان برای انتخابات شوراها ثبت نام کرده‌ اندکه از این تعداد ۱۶۰ نفر شامل ۲۲ خانم و ۱۳۸ مرد برای شهر مهاباد، ۲۶ نفر شامل چهار خانم و ۲۲ آقا برای شهر گوگ تپه و ۱۱ نفر مرد نیز برای شهر خلیفان ثبت نام کرده بودند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد همزمان باسراسر کشور در این شهرستان نیز برگزار خواهد شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۰۷ – ۱۴:۱۵:۴۵ / خبر ۲۶۴۸ / کد خبر ۱۲۴۸۲ / ج