بیش از ۶ تن مواد غذایی در سردشت معدوم شد

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی سردشت،گفت:بیش از ۶ تن مواد غذایی، آرایشی و گیاهان دارویی تاریخ مصرف گذشته و غیر مجاز به ارزش دو میلیارد ریال در سردشت معدوم سازی شد. به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“روژان قادری” اظهارداشت:با تلاش و نظارت کارشناسان و بازرسی  های انجام شده بر مواد غذایی و عطاری […]

بیش از 6 تن مواد غذایی در سردشت معدوم شد

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی سردشت،گفت:بیش از ۶ تن مواد غذایی، آرایشی و گیاهان دارویی تاریخ مصرف گذشته و غیر مجاز به ارزش دو میلیارد ریال در سردشت معدوم سازی شد.

به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“روژان قادری” اظهارداشت:با تلاش و نظارت کارشناسان و بازرسی  های انجام شده بر مواد غذایی و عطاری ها در سال ۹۹ بیش از ۶ تن مواد غذایی کشف و معدوم سازی شد.

 مدیر شبکه بهداشت ودرمان سردشت،افزود:معدوم سازی ۶ هزار و ۳۰۰ کیلو گرم شامل ۵ تن مواد خوراکی به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال ، یک تن محصولات آرایشی – بهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال و ۳۰۰ کیلوگرم عرقیات و گیاهان دارویی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال که جمعا به ارزش دو ملیلیارد ریال درحضور نماینده دادستان شهرستان و با همکاری نیروی تلاشگر خدمات شهرداری در محل دفن زباله ها در راستای برنامه های اجرایی بزرگداشت هفته سلامت صورت گرفت.

وی ادامه داد:در همین راستا و در جهت اجرای قانون،تعداد ۷ فقره پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

شهرستان سردشت یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۵:۱۰:۰۵/ خبر ۲۶۲۲ / کد خبر ۱۲۳۷۳ / ی