با خودروهای پلاک مخدوش برخورد می شود

مهاباد/بالویز/رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مهاباد،گفت:با افرادی که شماره پلاک خودرو را مخدوش کنند برخورد می شود. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ الهیار بخشی”با اعلام این خبر افزود:افرادی که شماره پلاک خودروی خود را در زمان محدودیت های کرونایی (تردد)دستکاری و یا مخدوش کنند برخورد و به مراجع قضایی ارجاع می شوند. رییس پلیس […]

با خودروهای پلاک مخدوش برخورد می شود

مهاباد/بالویز/رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مهاباد،گفت:با افرادی که شماره پلاک خودرو را مخدوش کنند برخورد می شود.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ الهیار بخشی”با اعلام این خبر افزود:افرادی که شماره پلاک خودروی خود را در زمان محدودیت های کرونایی (تردد)دستکاری و یا مخدوش کنند برخورد و به مراجع قضایی ارجاع می شوند.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مهاباد،در جلسه ستاد مبارزه و پیشگیری از کرونای شهرستان مهاباد،اظهارداشت:به دلیل محدودیت های کرونایی و ممنوعیت سفر در ایام عید فطر سه محور مهاباد – ارومیه ،مهاباد-سردشت،مهاباد-میاندوآب کنترل می شوند.

” سرهنگ الهیار بخشی” با اشاره به اینکه این طرح تا ۲۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت،تصریح کرد:بر اساس دستور العمل خودروهایی که از این سرپیچی کنند ۱میلیون۵۰۰هزارتومان جریمه می شوند.

“سرهنگ بخشی”اضافه کرد:ضمن جلوگیری از تردد غیرضروری پلاک های غیربومی، ۴۹۲ دستگاه خودرو ۲ میلیون ریال و ۸۶۷ خودرو نیز پنج میلیون ریال جریمه شده اند.

شهرستان مهاباد بر اساس رنگبندی کرونایی در وضعیت نارنجی است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۲۲ -۱۰:۴۵:۵۲ / خبر ۲۶۱۲ / کد خبر ۱۲۳۳۳ / چ