۹ شهرستان آذربایجان غربی از وضعیت قرمز خارج شدند

مهاباد/بالویز/ رئیس کمیته امنیتی،اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی از خروج ۹ شهرستان آذربایجان غربی از وضعیت قرمز کرونایی خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“علی مصطفوی “با اعلام این خبر اظهار کرد:بر اساس اعلام وزارت بهداشت همچنان وضعیت قرمز کرونایی در شهر‌ستانهای ارومیه ، میاندوآب، مهاباد، اشنویه، ماکو، سلماس، […]

9 شهرستان آذربایجان غربی از وضعیت قرمز خارج شدند

مهاباد/بالویز/ رئیس کمیته امنیتی،اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی از خروج ۹ شهرستان آذربایجان غربی از وضعیت قرمز کرونایی خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“علی مصطفوی “با اعلام این خبر اظهار کرد:بر اساس اعلام وزارت بهداشت همچنان وضعیت قرمز کرونایی در شهر‌ستانهای ارومیه ، میاندوآب، مهاباد، اشنویه، ماکو، سلماس، چایپاره و خوی ادامه دارد.

رئیس کمیته امنیتی،اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی،ادامه داد:شهرسنان های نقده، شوط،پلدشت،سردشت،چالدران،تکاب،پیرانشهر،بوکان و شاهین دژ نیز از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند و هم اکنون وضعیت نارنجی در آنها حاکم است.

مصطفوی ضمن قدردانی از تلاش و همراهی کادر درمان و پرستاری،اصناف و دیگر دست اندرکاران مقابله با کرونا، بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات بویژه دورهمی ها تاکید کرد.

رئیس کمیته امنیتی،اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی افزود:فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مرتبط نیز نسبت به اجرای محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا متناسب با وضعیت شهر‌ها از جمله دورکاری ادارات،تردد خودرو‌های شخصی،فعالیت صنوف و … اقدام نمایند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۱۸ – ۱۱:۴۵:۵۲ / خبر ۲۵۹۹ / کد خبر ۱۲۲۸۴ / ش