حدود 50 درصد کادر درمانی مهاباد واکسن تزریق کردند

مهاباد/بالویز/رئیس مرکز بهداشت مهاباد،گفت:با آغاز طرح واکسیناسیون پیشگیری از کرونا ویروس،50 درصد کادر بهداشت ودرمان این شهرستان واکسن تزریق کرده اند. به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“قاسم امینی” با اعلام این خبر اظهار داشت:حدود ۵۰ درصد کادر بهداشت, ۱۰۰ درصد خانه سالمندان ، ۱۰۰ درصد بنیاد شهید، بالای ۷۰ درصد از بیماران خاص,  ۱۰۰ درصد […]

حدود 50 درصد کادر درمانی مهاباد واکسن تزریق کردند

مهاباد/بالویز/رئیس مرکز بهداشت مهاباد،گفت:با آغاز طرح واکسیناسیون پیشگیری از کرونا ویروس،50 درصد کادر بهداشت ودرمان این شهرستان واکسن تزریق کرده اند.

به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“قاسم امینی” با اعلام این خبر اظهار داشت:حدود ۵۰ درصد کادر بهداشت, ۱۰۰ درصد خانه سالمندان ، ۱۰۰ درصد بنیاد شهید، بالای ۷۰ درصد از بیماران خاص,  ۱۰۰ درصد غسال و افراد پاکبان در مقابل واکسن کرونا ایمن شدند.

رئیس مرکز بهداشت مهاباد،افزود:در حال حاضر واکسن استرازنکا به افراد بالای ۸۰ سال نیز در حال دریافت و تزریق هستند و این روند ادامه دارد.

“قاسم امینی”تصریح کرد:۳ هزار و ۷۱۸ نفر شامل کادر بهداشت و درمان، بیماران خاص،پاکبانان و بنیاد شهید واکسن کرونا سینوفارم، بهارات، اسپوتنیک و استرازنکا را دریافت می کنند.

وی عنوان کرد:واکسن کرونا پایان کرونا نیست و شهروندان باید همچنان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک اقدام کنند.

از زمان شیوع بیماری کرونا بیش از 390نفر از شهروندان مهابادی بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

مهاباد/بالویز/1400/02/11 – 08:05:10 / خبر 2579 / کد خبر 12210 / ش