۲ تن چوب قاچاق در مهاباد توقیف شد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد گفت: برای مبارزه با حراج سرمایه‌های ملی ۲ تن چوب آلات در این شهرستان کشف و ضبط شد. به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“مجیدپاتو”با اعلام این خبر افزود:۲ تن چوب آلات با همکاری ایست بازرسی روستای “عبدالله کرده” شناسایی و با تشکیل پرونده برای رسیدگی به تعزیرات […]

2 تن چوب قاچاق در مهاباد توقیف شد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد گفت: برای مبارزه با حراج سرمایه‌های ملی ۲ تن چوب آلات در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“مجیدپاتو”با اعلام این خبر افزود:۲ تن چوب آلات با همکاری ایست بازرسی روستای “عبدالله کرده” شناسایی و با تشکیل پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد،اظهار داشت: هرگونه جابجایی و حمل چوب در بین شهر‌ها و جاده‌ های بین شهری بدون مجوز رسمی از اداره منابع طبیعی جرم محسوب و در صورت مشاهده پیگیری و برخورد قضایی می‌شود.

“پاتو” تصریح کرد: جنگل‌های این شهرستان که جزو جنگل‌های زاگرس شمالی است در طول بیش از ۵۰ هزار سال گذشته تشکیل شده است و به لحاظ محافظت از منابع آب و خاک، تولید محصولات فرعی، ذخایر ژنتیکی، مصارف درمانی، توانایی‌های اکوتوریستی و ارزش‌های زندگی، دارای اهمیت زیادی است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۰۵ -۱۰:۳۱:۵۴ / خبر ۲۵۶۳ / کد خبر ۱۲۱۴۲ / ی