آخرین مهلت برای شرکت در جشنواره سراسری “داستانک کوردی” پایان فروردین ۱۴۰۰

مهاباد/بالویز/دبیر جشنواره داستانک کوردی با اعلام این خبر،گفت:علاقمندان برای شرکت در جشنواره سراسری داستانک کوردی تا پایان فروردین ماه سال جاری فرصت دارند در این جشنواره شرکت کنند. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“هرمان وطمانی” اظهار داشت: داستان نویسان سراسر کشور می توانند آثار خود را در قالب داستانک کوردی با موضوع آزاد […]

آخرین مهلت برای شرکت در جشنواره سراسری "داستانک کوردی" پایان فروردین 1400

مهاباد/بالویز/دبیر جشنواره داستانک کوردی با اعلام این خبر،گفت:علاقمندان برای شرکت در جشنواره سراسری داستانک کوردی تا پایان فروردین ماه سال جاری فرصت دارند در این جشنواره شرکت کنند.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“هرمان وطمانی” اظهار داشت: داستان نویسان سراسر کشور می توانند آثار خود را در قالب داستانک کوردی با موضوع آزاد و با یکی از گویش های زبان کوردی به چهارمین جشنواره سراسری داستانک کوردی ارسال نمایند.

دبیر جشنواره و مدیر مسئول پایگاه خبری هاژه،با اشاره به اینکه علاقمندان می تواند برای اولین بار مقالات علمی و پژوهشی خود را در زمینه داستانک کوردی به این جشنواره ارسال کنند،افزود:آثار ارسالی توسط داوران مجرب بازبینی و به اثرات برتر لوح تقدیر و جایزه نقدی اهداء می شود.

“هرمان وطمانی”تصریح کرد:اولین جشنواره داستانک کوردی در سال ۱۳۹۷ با دریافت ۹۸ اثر از ۵۳ نویسنده کار خود را در شهرستان مهاباد،آغاز کرد.

علاقمندان می توانند آثار خود را به همراه خلاصه ای از بیوگرافی و یک قطعه عکس را به آدرس ایمیل festival.haje@gmail.com و یا در صورت هرنوع سوال  با شماره ۰۹۱۹۴۱۰۵۴۲۳ تماس گیرند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۲۰ – ۱۶:۴۳:۵۳ / خبر ۲۵۱۶ / کد خبر ۱۱۹۵۰ / ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)