در سال گذشته بیش از ۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری های مهاباد انجام شد

مهاباد/بالویز/رئیس جهاد کشاورزی مهاباد،گفت:سال گذشته هفت میلیون و ۷۷۷ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های گوشتی مهاباد انجام گرفت. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“جعفر ایمانیان”افزود:ازمجموع این تعداد جوجه ریزی بیش از ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار قطعه طی سه ماهه آخر سال بود. “جعفر ایمانیان”مدیر جهاد کشاورزی مهاباد با بیان اینکه تمامی مرغداری‌های مهاباد […]

در سال گذشته بیش از 7 میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری های مهاباد انجام شد

مهاباد/بالویز/رئیس جهاد کشاورزی مهاباد،گفت:سال گذشته هفت میلیون و ۷۷۷ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های گوشتی مهاباد انجام گرفت.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“جعفر ایمانیان”افزود:ازمجموع این تعداد جوجه ریزی بیش از ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار قطعه طی سه ماهه آخر سال بود.

“جعفر ایمانیان”مدیر جهاد کشاورزی مهاباد با بیان اینکه تمامی مرغداری‌های مهاباد موظف به تحویل تولید خود به کشتارگاه هستند،اظهارداشت: هم اکنون ۹ واحد مرغدای با بیش از ۴۶۸ هزار قطعه در این شهرستان وجود دارد. 

ایمانیان تصریح کرد:بیش از ۶۰ واحد مرغداری گوشتی فعال در این شهرستان وجود دارد.

مهاباد با بیش از ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و در زمینه تولید محصولات دامی از جمله مرغ گوشتی از شهرستان ‌های پیش رو در منطقه به شمار می‌رود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۱۹ -۱۰:۲۱:۵۳ / خبر ۲۵۰۸/کدخبر۱۱۹۱۲/پ

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)