رنگبندی کرونایی مهاباد قرمز شد

مهاباد/بالویز/رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:رنگبندی  وضعیت زرد کرونایی مهاباد به قرمز تبدیل شد. به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“جواد آقازاده”با اعلام این خبر افزود:افزایش تعداد بیماران بستری و مرگ و میر ناشی از شیوع بیماری کرونا در مهاباد موجب شد وضعیت این شهرستان از حالت زرد به قرمز تغییر یابد. “جوادآقازاده”اظهارداشت:هم اکنون ۳۱ بیمار در بخش […]

رنگبندی کرونایی مهاباد قرمز شد

مهاباد/بالویز/رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:رنگبندی  وضعیت زرد کرونایی مهاباد به قرمز تبدیل شد.

به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“جواد آقازاده”با اعلام این خبر افزود:افزایش تعداد بیماران بستری و مرگ و میر ناشی از شیوع بیماری کرونا در مهاباد موجب شد وضعیت این شهرستان از حالت زرد به قرمز تغییر یابد.

“جوادآقازاده”اظهارداشت:هم اکنون ۳۱ بیمار در بخش کرونای بیمارستان این شهرستان بستری هستند که نسبت به ۲ هفته گذشته با افزایشی سه برابری همراه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان،تصریح کرد:از مجموع کل بستری شدگان، ۲۱ مورد مبتلا و ۱۰ نفر نیز مشکوک به کرونا هستند که تحت درمان کادر درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان قرار دارند.

“اقازاده”ادامه داد:با فوت یک بیمار دیگر در شهرستان مهاباد آمار فوتی‌های کرونا ویروس به ۳۳۸ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی عادی نگاری،کاهش استفاده از ماسک و عدم توجه به پروتکل های بهداشتی را عامل افزایش مبتلایان به این بیماری اعلام کرد و از کلیه هم استانی ها درخواست کرد جهت کاهش و مبارزه با این بیماری و استهلاک کادر درمانی ، نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام و از هر نوع تجمع در اماکن عمومی و مجالس ترحیم و عروسی خوداری کنند

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۱۹ – ۷:۵۵:۱۲ / خبر ۲۵۰۷ / کد خبر ۱۱۹۰۹ / پ