بیش از ۵۰ هزار گردشگر از جاذبه های گردشگری و تاریخی مهاباد بازدید کردند

مهاباد/بالویز/ سرپرست اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری مهاباد،گفت:۵۱ هزار و ۲۴۵ نفر در تعطیلات نوروز امسال از جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهرستان بازدید کردند. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“ناصر صدفی”با اعلام این خبر گفت:شهرستان مهاباد با داشتن اماکن تاریخی و گردشگری ،مقصد مسافران و مهمانان سراسر کشور است […]

بیش از 50 هزار گردشگر از جاذبه های گردشگری و تاریخی مهاباد بازدید کردند

مهاباد/بالویز/ سرپرست اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری مهاباد،گفت:۵۱ هزار و ۲۴۵ نفر در تعطیلات نوروز امسال از جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“ناصر صدفی”با اعلام این خبر گفت:شهرستان مهاباد با داشتن اماکن تاریخی و گردشگری ،مقصد مسافران و مهمانان سراسر کشور است که در تعطیلات نوروزی امسال حدود ۵۲ هزار نفر از مکان های گردشگری و تاریخی این شهرستان بازدید کردند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مهاباد،افزود:از مجموع تعداد بازدیدکنندگان ،تعداد ۶ هزار و ۲۵۰ نفر ازجاذبه های تاریخی ، ۳ هزار و ۵۹۵ نفر از جاذبه هاب تاریخی -فرهنگی، ۴۱ هزار و ۴۰۰ نفر از مراکز تجاری مهاباد بازدید کردند.

“ناصر صدفی” با اشاره به اقامت مسافران نورزی در مهاباد،تصریح کرد:تعداد ۱ هزار و ۶۶ نفر گردشگر در این شهرستان در ایام نوروز در هتل ها،مهمانپذیر ها،هتل آپارتمان و واحدهای بوم گردی اقامت داشتند.

وی با اشاره به اینکه ۲۷۹ نفر از موزه مردم شناسی “حمام میرزا رسول”بازدید کردند،عنوان کرد:موزه مردم شناسی مهاباد در اسفند ماه سال جاری به دستور فرماندار این شهرستان برای مسافران و گردشگران بازگشایی شد.

“صدفی” ۴۱ مورد بازدید نظارتی مشترک از مراکز بین راهی، دفاتر خدمات سفر و مراکز اقامتی را در قالب ۲ اکیپ از اهم فعالیت های این اداره در ایام نوروز اعلام کرد.

شهرستان مهاباد دارای پنج دفتر گردشگری، پنج هتل، یک هتل آپارتمان، سه مهمان پذیر و سه واحد بوم گردی است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۱۵ – ۰۸:۱۱:۵۲ / خبر ۲۴۹۷ / کد خبر ۱۱۸۶۳ / ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)