مشعل گاز ۵ روستای دیگر مهاباد بر افروخته شد

مهاباد/بالویز/ در راستای توسعه گاز رسانی به روستاهای شهرستان مهاباد،مشعل گاز ۵ روستای دیگر مهاباد بر افروخته شد. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“با حضور نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی،معاونت استاندار و فرماندار ویژه ،مسئولین شهرستان،پروژه گاز رسانی به ۵ روستای شهرستان مهاباد افتتاح شد. “جلال محمودزاده” گفت: روستا‌های “آلبلاغ”، “بایین دری”، “چوملان”، […]

مشعل گاز 5 روستای دیگر مهاباد بر افروخته شد

مهاباد/بالویز/ در راستای توسعه گاز رسانی به روستاهای شهرستان مهاباد،مشعل گاز ۵ روستای دیگر مهاباد بر افروخته شد.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“با حضور نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی،معاونت استاندار و فرماندار ویژه ،مسئولین شهرستان،پروژه گاز رسانی به ۵ روستای شهرستان مهاباد افتتاح شد.

“جلال محمودزاده” گفت: روستا‌های “آلبلاغ”، “بایین دری”، “چوملان”، “گوله” و “سیلکه” در قالب گازرسانی به محور ۱۸ روستای “حاجی خوش” با اعتباری نزدیک به ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از نعمت گاز برخوردار شدند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:با افتتاح این پروژه گازرسانی، تعداد روستا‌های برخوردار از نعمت گاز طبیعی در شهرستان مهاباد به ۶۵ روستا رسیده است.

“محمود زاده” تصریح کرد:میزان برخورداری روستائیان شهرستان از گاز طبیعی به ۷۲ درصد رسیده است که میانگین استانی آن ۷۱ درصد می‌باشد.

او با بیان اینکه میانگین ضریب برخورداری روستا‌های کشور از گاز طبیعی ۸۲ درصد است، اضافه کرد:درحال حاضر پروژه گازرسانی به ۶۵ روستای دیگر مهاباد نیز درحال پیمان‌سپاری می‌باشد که تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهند رسید،با تکمیل این پروژه‌ها میزان برخورداری روستائیان شهرستان از نعمت گاز طبیعی به بیش از ۸۵ درصد خواهد رسید.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند پروژه گازرسانی به شهر خلیفان اظهار کرد:گاز رسانی به شهر خلیفان و ۱۲ روستای اطراف آن، ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بر اساس تعهد شرکت گاز،تا پایان خردادماه سال‌جاری افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید

“جلال محمودزاده” افزود:در بخش منگور شرقی شهرستان مهاباد نیز در ۸ محور پروژه گازرسانی به روستا‌ها در جریان است و در مجموع، از تعداد ۱۹۰ روستای شهرستان مهاباد،تعداد ۱۳۰ روستای شهرستان مهاباد گازرسانی و یا درحال پیمان سپاری است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۱۳-۸:۰۸:۱۴/ خبر ۲۴۹۱ / کدخبر ۱۱۸۳۸/ ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)