جریمه ۲۰۵ خودرو در مهاباد به دلیل تخطی از محدودیت تردد شبانه

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت:۲۰۵ خودرو در مهاباد به دلیل تخطی از محدودیت تردد شبانه جریمه شدند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”اظهار داشت: ۲۰۵ دستگاه خودرو در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن محدودیت کرونایی تردد شبانه طی یک هفته گذشته مشمول اعمال قانون شده و جریمه شدند. “سرهنگ توحیدی” افزود: تردد خودروها […]

جریمه 205 خودرو در مهاباد به دلیل تخطی از محدودیت تردد شبانه

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت:۲۰۵ خودرو در مهاباد به دلیل تخطی از محدودیت تردد شبانه جریمه شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”اظهار داشت: ۲۰۵ دستگاه خودرو در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن محدودیت کرونایی تردد شبانه طی یک هفته گذشته مشمول اعمال قانون شده و جریمه شدند.

“سرهنگ توحیدی” افزود: تردد خودروها در شرایط فعلی در محورهای درون شهری از ساعت ۲۱ تا سه صبح تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و رانندگان متخلف جریمه ۲ میلیون ریالی می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت به ۴۵۰ دستگاه خودرو که در ساعت ممنوع تردد کرده‌اند، تذکر داده شده تا برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به منازل خود برگردند.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: دوربین‌ها در مسیرهای مختلف درون شهری فعال است و تردد خودروها خارج از زمان مجاز ثبت و مشمول جریمه می‌شود.

وی اضافه کرد: به مسافرین شهرهای نارنجی و قرمز در صورت ورود به شهر مهاباد به آنان تذکر داده شده و در صورت عدم خروج از شهر رانندگان جریمه خواهند شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۰۸-۸:۱۵:۴۵ / خبر ۲۴۷۵ / کد خبر ۱۱۷۶۶ / ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)