کشف دام های “مُردار” در یک واحد کشتار غیر مجاز در کرمانشاه

مهاباد/بالویز/رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از کشف و امحاء ۹ راس دام مُردار و بیمار در یک واحد کشتار غیر مجاز در شهر کرمانشاه خبر داد. به گزارش سرویس سلامت،سایت خبری بالویز” تورج کرمیان” گفت:بر اساس گزارش‌های مردمی مبنی بر جابه جایی مشکوک دام در یک گاراژ واقع در منطقه شریعتی کرمانشاه،با حضور به موقع […]

کشف دام های "مُردار" در یک واحد کشتار غیر مجاز در کرمانشاه

مهاباد/بالویز/رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از کشف و امحاء ۹ راس دام مُردار و بیمار در یک واحد کشتار غیر مجاز در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش سرویس سلامت،سایت خبری بالویز” تورج کرمیان” گفت:بر اساس گزارش‌های مردمی مبنی بر جابه جایی مشکوک دام در یک گاراژ واقع در منطقه شریعتی کرمانشاه،با حضور به موقع نیروی انتظامی مشخص شد که افرادی سودجو در این محل اقدام به کشتار غیرمجاز دام‌های بیمار و مردار و عرضه آن در سطح شهر می‌کنند.

وی افزود:با صدور حکم قضایی و همکاری ماموران نیروی انتظامی تعداد ۹ لاشه دام بیمار در این مکان کشف و به طریق کاملا بهداشتی امحاء شد و در این خصوص یک نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

“کرمیان”از همشهریان درخواست کرد: گوشت و مرغ مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت دامپزشکی خریداری و از خرید گوشت چرخ شده آماده جدا خودداری کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد:شهروندان می‌توانند هرگونه انتقاد،گزارش و شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با ما در میان بگذارند.

مهاباد/بالویز/۴۰۰/۰۱/۰۷ – ۱۱:۳۵:۵۲ / خبر ۲۴۷۳ / کد خبر ۱۱۷۴۹/ ش