بیش از ۷۰۰ تن کالای تنظیم بازار در پیرانشهر توزیع شد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت پیرانشهر گفت:در چهار ماهه گذشته ۷۴۶ تن کالای اساسی تنظیم بازار در بین اقشار مختلف توزیع شده است. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“قادر پیروتی”با اعلام این خبر افزود:طی ۴ ماهه گذشته و در راستای تنظیم بازار کالاهای اساسی با همکاری اتاق اصناف شهرستان بیش از ۵۹ تُن مرغ منجمد […]

بیش از 700 تن کالای تنظیم بازار در پیرانشهر توزیع شد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت پیرانشهر گفت:در چهار ماهه گذشته ۷۴۶ تن کالای اساسی تنظیم بازار در بین اقشار مختلف توزیع شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“قادر پیروتی”با اعلام این خبر افزود:طی ۴ ماهه گذشته و در راستای تنظیم بازار کالاهای اساسی با همکاری اتاق اصناف شهرستان بیش از ۵۹ تُن مرغ منجمد تنظیم بازار با قیمت ۱۵۵۰۰ در شش نقطه شهر و با اولویت مناطق کمتر برخوردار سطح شهر توزیع گردید.

 رئیس اداره صنعت معدن تجارت پیرانشهر،اظهارداشت:۱۰۴ تن برنج هندی با قیمت ۱۸۵۰۰۰ تومان توزیع و ۲۵ تن برنج تایلندی با قیمت ۱۲۵۰۰۰ تومان به زودی توزیع خواهد شد.

“پیروتی”ادامه داد:۱۰ تن روغن مایع خوراکی با مبلغ ۹۶۰۰ تومان ،۳۲ تن شکر در بسته بندی یک کیلویی هر بسته ۸۷۰۰ تومان در ۱۶ نقطه شهر،۴۵ تن شکر صنف و صنعت به قیمت ۷۰۰۰ تومان در بین ۲۷ واحد صنفی و صنعت پخش شده است.

رئیس اداره صمت با اشاره به اینکه طی ۴ ماه گذشته،۹۵ تن قند ۵ کیلویی با قیمت ۴۵۵۰۰ تومان در ۶۴ نقطه شهر و روستا،توزیع شده است،ادامه داد: ۲۹۴ تُن دیگر نیز با قیمت ۵۱ هزار به زودی اختصاص و در فروردین ماه سال جاری توزیع خواهد شد.

 “قادر پیروتی”گفت:۵۰تن روغن ۱۶ کیلویی با قیمت ۱۹۱ هزار تومان مخصوص صنف و صنعت به منظور تنظیم قیمت زولبیا و بامیه برای ماه مبارک رمضان در بین واحدهای صنفی و قنادی ها تولید کننده زولبیا و بامیه توزیع خواهد شد.

“پیروتی”  افزود:در ایام نوروز نیز به منظور کنترل قیمت میوه، پرتقال تامسون ۳۲ تُن برای سطح کل شهرستان شامل (پیرانشهر لاجان و مرکزی) اختصاص داده شد که به قیمت ۱۱ هزار تومان  هم اکنون عرضه می شود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۰۵ -۱۲:۰۵:۳۳ / خبر ۲۴۶۷ / کد خبر ۱۱۷۲۵ / پ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)