مشترکین مهابادی نسبت به بدهی آب بهای مصرفی اقدام کنند

مهاباد/بالویز/روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان مهاباد در خصوص نسبت به پرداخت بدهی آب بهای مصرفی خود اطلاعیه ای منتشر کرد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” متن اطلاعیه روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان مهاباد به شرح زیر است. به استحضار عموم مشترکین شهری و روستایی آب و فاضلاب در سطح شهرستان […]

مشترکین مهابادی نسبت به بدهی آب بهای مصرفی اقدام کنند

مهاباد/بالویز/روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان مهاباد در خصوص نسبت به پرداخت بدهی آب بهای مصرفی خود اطلاعیه ای منتشر کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” متن اطلاعیه روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان مهاباد به شرح زیر است.

به استحضار عموم مشترکین شهری و روستایی آب و فاضلاب در سطح شهرستان مهاباد و حومه می‌رساند:

مشترکینی که نسبت به پرداخت بدهی آب بهای مصرفی خود اقدام ننمایند، انشعاب آب آنان به صورت موقت قطع خواهد شد. و وصل آن مستلزم پرداخت بدهی کامل و هزینه قطع و وصل خواهد بود.

در ضمن مشترکینی که سه دوره متوالی پیامک قبض آب‌بها دریافت نکرده‌اند با مراجعه به پست‌بانک‌های سطح شهر نسبت به دریافت قبض و پرداخت بدهی جهت جلوگیری از قطع موقت انشعاب اقدام نمایند.

مشترکینی که پیامک آب‌بها دریافت نمی‌کنند نیز با همراه داشتن شماره اشتراک خود به امور مشترکین آب و فاضلاب مهاباد مراجعه و نسبت به فعال سازی پیامک اقدام کنند.

مشترکین توجه داشته باشند برای ارائه خدمات آب و فاضلاب همراه داشتن کد اشتراک و یا شماره پرونده الزامی می‌باشد.

کد اشتراک یک عدد ده رقمی می‌باشد که با عدد ۱۶و۱۷ در شهر مهاباد و شهرگوگ تپه با ۲۶ و در شهرخلیفان  با۶۱ شروع می‌شود. وبر روی درب مشترکین نوشته شده است.

این کد برای مشترکین روستاهای بخش مرکزی با عدد ۶۰۲۰ و شهرگوگ تپه  با ۶۰۲۰و۶۰۱۰  و روستاهای بخش خلیفان با عدد ۶۱۰ شروع می‌شود.

لینک دریافت خدمات الکترونیک:

https://moshtarakin.waww.ir/

روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان مهاباد

مهاباد/پایگاه خبری بالویز / ۹۹/۱۲/۱۶ – ۷:۵۸:۳۳ / کد خبر ۲۴۰۷ / ش