خدمت کردن در نظام جمهوری اسلامی ایران نعمت است

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:یکی از نعمت های بزرگ خدمت کردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدر لو ” درجلسه تودیع و معارفه معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و بخشداران مرکزی مهاباد ،با اعلام این خبر افزود: شهرستان مهاباد دارای نیروهای توانمند در حوزه مختلف […]

خدمت کردن در نظام جمهوری اسلامی ایران نعمت است

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:یکی از نعمت های بزرگ خدمت کردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدر لو ” درجلسه تودیع و معارفه معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و بخشداران مرکزی مهاباد ،با اعلام این خبر افزود: شهرستان مهاباد دارای نیروهای توانمند در حوزه مختلف مدیریتی است .

“عارف خدرلو” با اشاره به مشروعیت سیاسی و اهمیت رای مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: حفاظت از رای مردم ،حق الناس است و با توجه به انتخابات پیش رو ، باید انتخابات در فضای کاملا سالم و قانونی برگزار کنیم.

معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان مهاباد،عنوان کرد: یکی از پایه های اساسی نظام ایران اسلامی انتخابات است پس باید تلاش کرد این رکن اساسی را مانند همیشه با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.  

“عارف خدرلو” تصریح کرد: تلاش برای ارایه خدمات بهتر به مردم در راستای رفاه بیشتر و کسب رضایت آنان در چنین شرایطی باید در اولیت قرار گیرد.

وی گفت: زیر ساخت های بهداشتی کشور در مبارزه با کرونا موفق آمیز بوده به طوری که بسیاری از کشورها فوت روزانه بیش از ۲هزار نفر را برای ما پیش بینی کرده بودند.

در پایان جلسه”سلیمان پاکزاد”به عنوان معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری مهاباد، علی بیژن فر به عنوان بخشدار مرکزی و محمد امین صبوری به عنوان بخشدار خلیفان معرفی شدند.

“سلیمان پاکزاد” ۶ سال بخشدار مرکزی و علی بیژن فر ۴ سال بخشدار بخش خلیفان مهاباد بودند .

مهاباد/ پایگاه خبری بالویز/ ۹۹/۱۲/۱۴-۰۸:۰۳:۵۴/ کد خبر ۲۴۰۳ / پ 

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)