تعداد شهرهای آذربایجان غربی به ۴۸ مورد افزایش یافت

مهاباد/بالویز/معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به افزایش ۹موردی بخش‌های استان،گفت:همچنین تعداد شهرهای استان از۴۲ مورد به ۴۸ شهر افزایش‌ یافته است. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز«علی مصطفوی» در نشست صمیمی با بانوان استانداری و فرمانداری‌های استان ضمن تبریک دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی علی‌رغم محدودیت و تحریم‌های بسیار در […]

تعداد شهرهای آذربایجان غربی به ۴۸ مورد افزایش یافت

مهاباد/بالویز/معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به افزایش ۹موردی بخش‌های استان،گفت:همچنین تعداد شهرهای استان از۴۲ مورد به ۴۸ شهر افزایش‌ یافته است.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز«علی مصطفوی» در نشست صمیمی با بانوان استانداری و فرمانداری‌های استان ضمن تبریک دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی علی‌رغم محدودیت و تحریم‌های بسیار در طول چهار دهه گذشته به خوبی رشد کرده و امروز یکی از قدرت‌های برتر منطقه و جهان است.

وی همچنین ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، خاطر نشان کرد:نقش بانوان در جای‌جای عرصه‌های مختلف در سطح جامعه نمایان است و همین موضوع همگان را مجاب می‌کند تا هر روز بهتر از دیروز به جایگاه زن و ارتقاء این مهم تلاش کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان این‌که ۲۴ درصد از مدیران دولت تدبیر و امید از زنان هستند، گفت:در سال ۹۲ از ۴۱ درصد کارکنان زن دولت فقط پنج درصد مدیر بودند و امروز با همت رییس جمهوری و سیاست‌گذاری انجام‌شده، حدود ۲۴ درصد از مدیران دولت جمهوری اسلامی در رده‌های عالی و میانی از زنان توانمند هستند.

وی یادآور شد:سیاست دولت تدبیر و امید این بود که زنان بتوانند بر اساس شایستگی نه جنس زن بودن در عرصه مدیریتی حضور یابند.

“مصطفوی”عنوان کرد:در طول خدمت دولت‌های یازدهم و دوازدهم تعداد بخش‌های استان ۳ مورد و شهرها ۶ مورد افزایش‌یافته است.با احتساب این افزایش تعداد شهرهای استان به ۴۸ شهر افزایش‌یافته است.

وی با اشاره به قانون حمایت از مادران و زنان ابرانی در ازدواج با اتباع ایرانی، ابراز داشت:نخستین شناسنامه در ارتباط با این مهم در شهر ارومیه صادر شده است،این مهم در حالی است که بیش از این به افراد کمتر از ۱۸ سال که از مادران ایرانی و پدران خارجی متولدشده بودند شناسنامه ایرانی اعطا نمی‌شد.

معاون استاندار آذربایجان با دعوت از بانوان استان برای حضور پرشور در انتخابات پیش رو،بیان کرد:بانوان نیز بایستی در تمامی عرصه‌ها نمایندگانی داشته باشند بنابراین انتخابات سال ۱۴۰۰ بهترین موضوع برای حضور بیش‌ازپیش بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه است./شورای اطلاع‌رسانی آذربایجان‌غربی

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۱۷-۱۲:۲۵:۴۰/ج

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)