بخش رادیولوژی کلینیک ویژه تخصصی شهرستان مهاباد راه اندازی شد

مهاباد/بالویز/مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد،گفت:کیفیت خدمات تصویر برداری در کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد با دستگاه رادیوگرافی دیجیتال جدید(ِDR) افزایش می یابد. به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“امیر بهزاد” اظهار داشت:دستگاه های به کار گرفته در بخش رادیولوژی بیمارستان دارای استهلاک و هزینه تعمیرات بالا و هزینه بالای کلیشه مصرفی بودند […]

بخش رادیولوژی کلینیک ویژه تخصصی شهرستان مهاباد راه اندازی شد

مهاباد/بالویز/مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد،گفت:کیفیت خدمات تصویر برداری در کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد با دستگاه رادیوگرافی دیجیتال جدید(ِDR) افزایش می یابد.

به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“امیر بهزاد” اظهار داشت:دستگاه های به کار گرفته در بخش رادیولوژی بیمارستان دارای استهلاک و هزینه تعمیرات بالا و هزینه بالای کلیشه مصرفی بودند و قدمت آنها به بیشتر از  ۳۰ سال می رسید که با راه اندازی دستگاه رادیوگرافی دیجیتال دوم در کلینیک ویژه تخصصی شاهد افزایش کیفیت خدمات و بالابردن توان تشخیصی درمانی در شناسایی بیماری های مختلف در راستای ارائه خدمات نوین درمانی به شهروندان عزیز خواهیم بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد خاطرنشان کرد: بخش رادیولوژی کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان از ابتدای دی ماه و در نوبت صبح راه اندازی شده است که تاکنون روزانه پذیرای بیش از ۱۲ بیمار مراجعه کننده می باشد فعالیت این واحد در نوبت عصر منوط به افزایش تعداد مراجعه کنندگان به بخش رادیولوژی این واحد می باشد.

دکتر بهزاد افزود: واحد رادیوگرافی بخش تصویر برداری بیمارستان روزانه پذیرای بیش از ۶۶ نفر از بیماران می باشد که راه اندازی این دستگاه تحولی جدید در ارائه خدمات تشخیصی به شهروندان را فراهم می سازد.

ویافزود: فعالیت بخش رادیولوژی کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان باعث می شود بار مراجعات بیماران سرپایی برای انجام رادیوگرافی به بخش رادیولوژی بیمارستان کاهش یافته و ارائه خدمات به بیماران پاراکلینک هدفمند شود.

خاطر نشان می شود،اعتبار هزینه شده برای این دستگاه بیش از ۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح تحول سلامت می باشد .

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۰۴-۰۸:۱۷:۵۶/ ش