اولین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی در آذربایجان غربی برگزار می شود

مهاباد/بالویز/اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با ششمین دوره جایزه فیروزه،جشنواره کالا و محصولات فرهنگی برگزار می کند. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز،این جشنواره با اهداف،ترویج و اشاعه استفاده از المان های ایرانی و اسلامی در تولید کالا و محصولات فرهنگی ،معرفی و حمایت هر چه بیشتر از تولید کنندگان کالاهای […]

اولین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی در آذربایجان غربی برگزار می شود

مهاباد/بالویز/اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با ششمین دوره جایزه فیروزه،جشنواره کالا و محصولات فرهنگی برگزار می کند.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز،این جشنواره با اهداف،ترویج و اشاعه استفاده از المان های ایرانی و اسلامی در تولید کالا و محصولات فرهنگی ،معرفی و حمایت هر چه بیشتر از تولید کنندگان کالاهای فرهنگی ،آشنا کردن مخاطبین با کالا و محصولات فرهنگی دارای هویت اسلامی ایرانی و بومی استان برگزار می شود.

علاقمندان می توانند در دو بخش ،اسباب بازی (عروسک،)هدایای فرهنگی (سررسید) جشنواره شرکت کنند.

شرایط و پذیرش در این جشنواره ،آثار می بایست دارای ارزشهای زیبا شناختی معنوی،اجتماعی،تاریخی و اصالت استان آذربایجان غربی باشد.

جشنواره محدودیتی برای ارسال آثاراز طرف متقاضیان اعلام نکرده است.

علاقمندان شرکت در این جشنواره می توانند فقط از طریق سامانه تخصصی جشنواره فیروزه به آدرس https//:javezehfiroozeh.farhang.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند و به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایزی اهداء خواهد شد

شرکت کنندگان فرصت دارند تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری نسبت به ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۰۱-۱۲:۱۵:۵۴/چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)