رفع_تصرف و خلع ید ۴ موقوفه توسط اداره اوقاف و شناسایی۳۳ موقوفه در سردشت

‍مهاباد/بالویز/رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت گفت:از ابتدای سالجاری تاکنون در این شهرستان  ۴ موقوفه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال رفع تصرف و خلع ید شده است. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” رحمان شمسی” اظهار داشت:در راستای اهداف سازمانی و حفظ و صیانت از موقوفات و اجرای نیات واقفان و خیران شهرستان از […]

رفع_تصرف و خلع ید ۴ موقوفه توسط اداره اوقاف و شناسایی۳۳ موقوفه در سردشت

‍مهاباد/بالویز/رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت گفت:از ابتدای سالجاری تاکنون در این شهرستان  ۴ موقوفه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال رفع تصرف و خلع ید شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” رحمان شمسی” اظهار داشت:در راستای اهداف سازمانی و حفظ و صیانت از موقوفات و اجرای نیات واقفان و خیران شهرستان از ابتدای سالجاری تاکنون ۴ موقوفه شامل یک باب ساختمان،دو قطعه زمین مسکونی و یک زمین کشاورزی از دست متصرفان بازپس گیری شده است.

” رحمان شمسی” با تاکید براینکه با تضییع کنندگان موقوفات و موقوفه خواران  با قاطعیت برخورد خواهد شد، افزود:این موقوفات به متراژکلی ۱۰ هزار متر مربع و به ارزش ۳۰ میلیارد ریال یکی از طریق محاکم قضایی و مابقی از طریق کدخدا منشی رفع تصرف شده اند.

” شمسی” تصریح کرد:همچنین تعداد ۲۴ سند مالکیت جدید و تبدیلی دفترچه ای به تک برگی برای موقوفات شهرستان اخذ شده است.

 وی همچنین با اشاره به اینکه درآمد و ثبت موقوفات امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی داشته اظهار کرد:به همت والای خیران نیک اندیش در هفت ماهه امسال ۹ وقف جدید شامل ۳ باب ساختمان، ۵ قطعه زمین مسکونی و یک قطعه زمین زراعی در سامانه جامع موقوفات این شهرستان به ثبت رسیده اند.

 وی گفت:این موقوفات به ارزش ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با نیت اختصاص و احداث خانه عالم،مسجد زنانه و مردانه،وضوخانه و حقوق امام جماعت و خادم وقف شده اند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۰۶-۱۶:۴۵/س

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)