مهاباد- به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بالویز ،رئیس منابع طبیعی و آبخیز داری مهاباد گفت : این 2 نفر متخلف 100 اصله درخت صنوبر و 20 اصله درخت نارون را بدون اخذ مجوز قلع و قمع کرده بودند. مجید پاتو افزود: ماموران یگان حفاظت این اداره یک دستگاه اره برقی را از این 2 متخلف […]