فرماندار ویژه مهاباد، محمدصادق امیرعشایری، در جلسه شورای اداری، از پیروزی مردم ایران در جنگ ۱۲ روزه با وجود حملات فیزیکی، سایبری و رسانهای دشمن تقدیر کرد. وی بر اهمیت اتحاد ملی ناشی از این جنگ و ایثار جوانان شهید تاکید نمود. امام جمعه مهاباد، ماموستا عبدالاسلام امامی، بر لزوم انعکاس بیشتر موفقیتهای ایران در رسانهها و مقاومت بینظیر کشور در برابر ابرقدرتها اشاره داشت. امامی از نقش اصناف در تامین کالاهای ضروری در این دوران تقدیر کرد. گزارشهایی از پیشرفتهای عمرانی در حوزههای گازرسانی، آب، بهداشت و درمان و راهاندازی دانشگاه فرهنگیان و ارتقای دانشکده پرستاری مهاباد نیز ارائه شد. نماینده مجلس از تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی و آغاز فاز دوم بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی خبر داد. فرمانده سپاه مهاباد، سرهنگ اکبر نوروزی، نیز از ضربات سنگین وارد شده به دشمن در این جنگ یاد کرد. مقامات محلی بر بازدید از مناطق روستایی و برگزاری جلسات شورای اداری در نقاط مختلف شهرستان تاکید کردند.
مهاباد/بالویز/۱۴۰۴/۰۴/۱۷-۱۸:۰۰:۳۸/کدخبر۲۳۴۶۴/ چ ۹۲۸/
ساعات کاری دستگاههای اجرایی از شنبه به ۷ تا ۱۳ تغییر کرد
حمایت نیکوکاران از ۵ هزار یتیم ایلامی
برپایی نمایشگاه صنایع دستی بانوان مهابادی
سال نو میلادی مبارک باد
Δ