آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در مهاباد برگزار شد

مهاباد/بالویز/هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور با حضور ۳ هزار داوطلب در مهاباد به مدت دو روز همزمان با سراسر کشور برگزار شد. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز،رئیس دانشگاه پیام نور مهاباد،با اعلام این خبر اظهار داشت:۳ هزار داوطلب در طول دو روز همزمان با سراسر کشور در آزمون استخدامی دستگاه […]

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در مهاباد برگزار شد

مهاباد/بالویز/هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور با حضور ۳ هزار داوطلب در مهاباد به مدت دو روز همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز،رئیس دانشگاه پیام نور مهاباد،با اعلام این خبر اظهار داشت:۳ هزار داوطلب در طول دو روز همزمان با سراسر کشور در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در این شهرستان به رقابت پرداختند.

“معروف خلیلی” با اشاره به اینکه برگزاری این آزمون روز جمعه به کار خود پایان داد،افزود:در زوز پنج شنبه ۱ هزارو ۶۵۰ داوطلب در این آزمون شرکت کردند.

وی همچنین ادامه داد:در روز دوم نیز ۱ هزارو ۳۵۰نفر در این آزمون به رقابت پرداختند. 

خلیلی افزود: این آزمون در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی در ۲۴۰ شغل برای جذب و استخدام ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر از روز پنجشنبه آغاز شد و روز جمعه هم آخرین روز برگزاری این آزمون بود.

او اضافه کرد: این آزمون در آذربایجان غربی بین ۷ هزار داوطلب در چهار شهر استان برگزار شد.

همچنین ناظران بهداشت از سوی وزارت بهداشت قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون برای رعایت موارد بهداشتی نظارت داشتند.

در طول برگزاری آزمون تمام اصول بهداشتی مانند زدن ماسک و رعایت فاصله با یکدیگر و با داوطلبان توسط عوامل اجرایی انجام می‌شود.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۱۳-۱۱:۱۵/ش

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)