تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در آذربایجان غربی به بیش از ۹۰ هزار نفر رسید

مهاباد/بالویز/رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در آذربایجان غربی به ۹۷ هزار و ۹۰۴ نفر رسید. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“جواد آقازاده” با اشاره به آخرین آمار مبتلایان و بستری‌های کووید ۱۹ در استان اظهار داشت: بااحتساب ۱۹۷ مبتلای جدید ثبت شده، آمار مبتلایان به کرونا در استان […]

تعداد مبتلایان به کووید-19 در آذربایجان غربی به بیش از 90 هزار نفر رسید

مهاباد/بالویز/رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در آذربایجان غربی به ۹۷ هزار و ۹۰۴ نفر رسید.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“جواد آقازاده” با اشاره به آخرین آمار مبتلایان و بستری‌های کووید ۱۹ در استان اظهار داشت: بااحتساب ۱۹۷ مبتلای جدید ثبت شده، آمار مبتلایان به کرونا در استان به ۹۷ هزار و ۹۰۴ مورد رسید.

“آقازاده” با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ مورد بستری جدید ثبت شده است، ادامه داد: با احتساب آمار کل بستری‌های استان به ۴۸۷ نفر رسید که از این تعداد ۲۶۶ نفر مورد با تشخیص قطعی و ۲۲۱ مورد نیز با تشخیص احتمالی بستری شدند.

وی ادامه داد: ۱۵۸ نفر در بخش آی سی یو بستری هستند و ۴۲ نفر نیز به دستگاه ونتیلاتور وصل شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تعداد فوتی‌های کووید ۱۹ را ۳۳۱۹ نفر عنوان کرد و افزود: تاکنون ۱۹۱ هزار و ۲۲۲ نفر تست کرونا دادند.

وی به فوتی‌های ۲۴ ساعت گذشته نیز اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۶ نفر با تست مثبت و ۷ نفر نیز با تست احتمالی فوت کردند.

از زمان شیوع بیماری کرونا ویروس و با توجه به محدودیت های انجام شده جهت پیشگیری بیشتر شهرهای استان در وضعیت رنگ زردیا نارنجی قرار گرفتند،تاکید کارشناسان شبکه بهداشت و درمان رعایت فاصله گذاری اجتماعی،عدم حضور در مجالس عروسی و ترحیم،استفاده از ماسک و همچنین ضذ عفونی کردن دست است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۰۹-۱۱:۲۵/س

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)