گرفتار شدن بیش از ۱۰۰ نفر در برف و کولاک در آذربایجان غربی

مهاباد/بالویز/مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی،گفت:۱۱۸ نفر زن،مرد،کودک در پی بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی نجات یافتند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“امیر جعفرزاده”اظهار داشت:همزمان با ورود سامانه بارشی در کشور، بارش شدید برف در استان آذربایجان غربی دهه خودرو در این محورها در برف و کولاک گرفتار شدند. “جعفر زاده” افزود:۳۴ خودرو […]

گرفتار شدن بیش از 100 نفر در برف و کولاک در آذربایجان غربی

مهاباد/بالویز/مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی،گفت:۱۱۸ نفر زن،مرد،کودک در پی بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی نجات یافتند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“امیر جعفرزاده”اظهار داشت:همزمان با ورود سامانه بارشی در کشور، بارش شدید برف در استان آذربایجان غربی دهه خودرو در این محورها در برف و کولاک گرفتار شدند.

“جعفر زاده” افزود:۳۴ خودرو در جاده اشنویه و ۶ خودرو در جاده برده رشان شهرستان میاندوآب گرفتار شدند که در مجموع ۱۱۸ نفر توسط امدادگران هلال احمر، از برف و کولاک نجات یافتند.

وی ادامه داد:سه تیم امداد و نجات با حضور ۱۲ نجاتگر، کادر و داوطلب، امدادرسانی به هموطنان در این دو محور را بر عهده داشتند.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به اینکه به غیر از یک نفر که توسط آمبولانس هلال احمر به مرکز درمانی انتقال داده شد،اضافه کرد:حال عمومی دیگران رضایت بخش و دربین آنها ۲۲ بسته غذای اضطراری نیز توزیع شد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۰۶-۱۱:۲۵/ش