۴۰۰ کیلو گرم فرآورده های دامی غیر بهداشتی در بوکان معدوم شد

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه دامپزشکی بوکان،گفت: ۴۰۰ کیلو گرم فرآورده‌های دامی فاقد مجوز دامپزشکی در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان کشف شد. به گزارش سرویس سلامت ،پایگاه خبری بالویز” اسماعیل محمدیانی ” اظهار داشت: این میزان فرآورده های دامی غیرقابل مصرف و تاریخ مصرف گذشته براساس گزارش‌های مردمی و با هماهنگی فرماندهی انتظامی این شهرستان در […]

400 کیلو گرم فرآورده های دامی غیر بهداشتی در بوکان معدوم شد

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه دامپزشکی بوکان،گفت: ۴۰۰ کیلو گرم فرآورده‌های دامی فاقد مجوز دامپزشکی در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان کشف شد.

به گزارش سرویس سلامت ،پایگاه خبری بالویز” اسماعیل محمدیانی ” اظهار داشت: این میزان فرآورده های دامی غیرقابل مصرف و تاریخ مصرف گذشته براساس گزارش‌های مردمی و با هماهنگی فرماندهی انتظامی این شهرستان در یکی از محورهای مواصلاتی از یک دستگاه خودرو عبوری کشف شد.

“محمدیانی” بیان کرد: این فرآورده‌های خام دامی شامل سیرابی، پاچه و چربی دامی بود که بدون مجوز قانونی در حال حمل بود.

رئیس شبکه دامپزشکی بوکان افزود:ارزش این محموله غیربهداشتی را طبق نظر کارشناسان ۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: این  فرآورده‌های توقیف شده غیرقابل مصرف بوده و معدوم گردید.

“محمدیانی” گفت : هرگونه محموله فرآورده خام دامی اعم از گوشت قرمز و گوشت مرغ که در مراکز عرضه، مغازه‌ها و غذاخوری‌های شهر توزیع و یا در سردخانه‌ها نگهداری می‌شود، باید دارای گواهی حمل بهداشتی و قرنطینه‌ای از دامپزشکی استان و یا شهرستان مبدأ باشد.

وی گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و یک دستگاه وانت پیکان نیز توقیف و پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

شهرستان بوکان یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۰۴-۱۳:۱۰/پ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)