پیام تبریک سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد به مناسبت روز پرستار

مهاباد/بالویز/سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان مهاباد به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار پیام تبریک منتشر کرد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،متن پیام “عارف خدرلو ” سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد،به شرح زیر است: قرن حاضر هجری خورشیدی، در حالی به پایان خود نزدیک می‌شود که روزهای آخرینِ خود را مدیون تلاش‌های کادر درمان دریادلی […]

پیام تبریک سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد به مناسبت روز پرستار

مهاباد/بالویز/سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان مهاباد به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار پیام تبریک منتشر کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،متن پیام “عارف خدرلو ” سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد،به شرح زیر است:

قرن حاضر هجری خورشیدی، در حالی به پایان خود نزدیک می‌شود که روزهای آخرینِ خود را مدیون تلاش‌های کادر درمان دریادلی است که بشریت و زندگی را نجات دوباره بخشیدند.

همان‌ها که با رستاخیز غیرت و همیت خود در برابر بلای کرونا، در آستانه قرن جدید هنرمندانه پیکره نوینی از توان و از خود گذشتگی خلق کردند.

این روزها؛ زندگی، پیام‌آوران جدیدی دارد: نسلی از تبارِ ایثار و شهادت، پرستاران روز و شب زندگی، محافظانِ از جان گذشته شعله‌های امید، به برکت دانش و تعهد آنها بود که امروز کشورمان از یلدای ناامیدی عبور کرده و روزنه‌های صبح آرامش از هم‌اکنون پیداست.

اینجانب ضمن تبریک و شادباش سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار به همه اعضای این صنف معزز، به خصوص پرستاران محترم مجموعە درمانی شهرستان مهاباد ، یاد و خاطره همه شهدای مدافع سلامت را گرامی می‌دارم.

همچنین بر خود وظیفه می‌دانم که همگان را به پشتیبانی از خدمات ایثارگرانه پرستاران دعوت کرده تا شاهد درد و رنج کمتری در بین این قشر دلسوز باشیم.

باشد که با ادامه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی، کادر خدوم درمان را در مسیر دشوار خود یاری کنیم.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۰۱-۰۸:۱۵/د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)