ممنوعیت تردد شبانه شب یلدا در آذربایجان غربی

مهاباد/بالویز/روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی در خصوص ممنوعیت منع تردد شبانه در شب یلدا از ساعت ۲۰ در استان آذربایجان غربی اطلاعیه منتشر کرد.  به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“برابر مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا محدودیت های شب یلدا استان در طی اطلاعیه ای به شرح زیر اعلام شد. به اطلاع مردم شریف آذربایجان […]

ممنوعیت منع تردد شبانه در شب یلدا از ساعت 20 اعمال می شود

مهاباد/بالویز/روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی در خصوص ممنوعیت منع تردد شبانه در شب یلدا از ساعت ۲۰ در استان آذربایجان غربی اطلاعیه منتشر کرد. 

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“برابر مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا محدودیت های شب یلدا استان در طی اطلاعیه ای به شرح زیر اعلام شد.

به اطلاع مردم شریف آذربایجان غربی می رساند برابر با مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص پیش بینی برنامه های ویژه محدودیت در شب یلدا؛ ساعت خاتمه فعالیت اصناف به غیر از گروه یک مشاغل در روزهای شنبه ۲۹ و یکشنبه ۳۰ آذر ساعت ۱۸ تعیین و ممنوعیت منع تردد شبانه از ساعت ۲۰ اعمال می گردد.

لازم به ذکر است محدودیت های فوق صرفا مربوط به روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو به مناسبت شب یلدا بوده و پس از آن محدودیت ها متناسب با مفاد طرح جامع مدیریت هوشمند اجرایی می شود.

ضمن سپاس از همکاری بی نظیر اقشار مختلف مردم در اجرای محدودیت ها، انتظار می رود در خصوص شب یلدا نیز با پرهیز از دور همی های خانوادگی نسبت به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا اقدام نمایند.

روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۲۹-۸:۱۵/ش