عمده فروش روغن خوراکی در اشنویه بیش از ۵۰۰میلیون تومان جریمه شد

  مهاباد/بالویز/رییس اداره صمت اشنویه گفت:واحد صنفی عمده فروش گرانفروش روغن خوراکی در این شهرستان به پرداخت جریمه ۵۵۶میلیون تومان محکوم شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“کمال دانا”با اعلام این خبر افزود: با توجه به کمبود روغن خوراکی جامد در سطح بازار و سوء استفاده برخی افراد در راستای افزایش قیمت این کالا، نظارت […]

 

مهاباد/بالویز/رییس اداره صمت اشنویه گفت:واحد صنفی عمده فروش گرانفروش روغن خوراکی در این شهرستان به پرداخت جریمه ۵۵۶میلیون تومان محکوم شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“کمال دانا”با اعلام این خبر افزود: با توجه به کمبود روغن خوراکی جامد در سطح بازار و سوء استفاده برخی افراد در راستای افزایش قیمت این کالا، نظارت بر نحوه عرضه و توزیع آن در دستور کار ویژه بازرسان اتاق اصناف قرار گرفت.

“دانا”اظهار داشت:در همین ارتباط، پرونده تخلف گران فروشی انواع روغن خوراکی و ارایه‌نکردن فاکتور به مشتری توسط این واحد عمده فروش صنفی ثبت و این واحد به پرداخت پنج میلیارد و۵۶۰ میلیون ریال جریمه محکوم و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

رییس اداره صنعت،معدن و تجارت اشنویه ادامه داد: طی سه ماهه گذشته بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و بهداشت محیط حرفه‌ای این شهرستان در گشت‌های مشترک ۲هزار و ۳۰۰ بازرسی از اصناف را انجام دادند و با واحدهای متخلف برخورد شد.

وی گفت: بازرسی‌ها طی هفته آینده و شب یلدا با شدت بیشتر انجام می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

شهرستان ۷۴ هزار نفری اشنویه در جنوب آذربایجان غربی،دارای سه هزار واحد صنفی است که از این تعداد ۲ هزار ۵۰۰ واحد دارای پروانه هستند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۲۶-۱۳:۰۰/چ