اجرای طرح تاکسی‌ متر و اعطای کارت الکترونیکی شهروندی به شهروندان سردشتی

مهاباد/بالویز/شهردارشهرستان سردشت،گفت:طرح تاکسی ‌متر و اعطای کارت الکترونیکی شهروندی در شهرستان مرزی سردشت به عنوان پایلوت اجرایی می شود. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“رسولی”افزود:اجرای طرح تاکسی متر و کارت الکترونیکی شهروندی با همکاری و عقد تفاهم‌نامه با سازمان همیاری شهرداری‌های استان،به عنوان پایلوت در این شهرستان اجرا می شود. شهردار سردشت اظهار داشت:در این […]

اجرای طرح تاکسی‌ متر و اعطای کارت الکترونیکی شهروندی به شهروندان سردشتی

مهاباد/بالویز/شهردارشهرستان سردشت،گفت:طرح تاکسی ‌متر و اعطای کارت الکترونیکی شهروندی در شهرستان مرزی سردشت به عنوان پایلوت اجرایی می شود.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“رسولی”افزود:اجرای طرح تاکسی متر و کارت الکترونیکی شهروندی با همکاری و عقد تفاهم‌نامه با سازمان همیاری شهرداری‌های استان،به عنوان پایلوت در این شهرستان اجرا می شود.

شهردار سردشت اظهار داشت:در این طرح با اعطای کارت شهروندی به همشهریان،برای پرداخت کرایه تاکسی از وجه نقد استفاده نمی شود و با نصب دستگاه‌های کارتخوان مخصوص، در تاکسی های سطح شهر وجه بصورت الکترونیک پرداخت می‌گردد و شارژ مربوطه از کارت، بسته به نوع سفر (درون شهری ، دربست ، مسیر ،  گردشی ، تاکسی‌متر و …. ) کسر خواهد شد.

وی افزود :این طرح در راستای تسهیل و بهبود حمل‌ونقل شهری و جلوگیری از تبادل وجه نقد و حل مشکل خرده پول و همچنین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجرا میگردد

“رسولی” با اشاره به اینکه این کارتهای الکترونیکی در تمام شهرهای سطح استان قابل استفاده میباشد ،از همکاری شهرداری سردشت و سازمان همیاری در زمینه های عمرانی و خدمات شهری در آینده خبر داد.

” دهقانی” نیز در ادامه از همکاری با شهرداری سردشت ابراز خرسندی نمود و افزود سازمان همیاری نیز تمام تلاش خود را در راستای خدمت به همشهریان سردشتی به کار خواهد برد.

شهرستان مرزی سردشت یکی از شهرهای جنوب استان آذربایجان غربی است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۲۴-۱۱:۴۵/د