مرگ یک نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر در حادثه تیراندازی در مهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد،گفت: حادثه تیراندازی سارقان مسلح در این شهرستان موجب مرگ یک نفر و مجروح شدن سه نفر دیگر شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”با اعلام این خبرافزود:پس از شناسایی سارقان حرفه ای در این شهرستان توسط ماموران انتظامی،تعقیب و گریز برای دستگیری آنها در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. […]

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد،گفت: حادثه تیراندازی سارقان مسلح در این شهرستان موجب مرگ یک نفر و مجروح شدن سه نفر دیگر شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”با اعلام این خبرافزود:پس از شناسایی سارقان حرفه ای در این شهرستان توسط ماموران انتظامی،تعقیب و گریز برای دستگیری آنها در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

“سرهنگ توحیدی”افزود:ماموران انتظامی در هنگام گشت زنی به یک خودروی شخصی”پراید”مضنون شدند،راننده خودروی سواری به محض مشاهده ماموران به سوی آنها تیراندازی کرد.

فرمانده نیروی انتظامی مهاباد با اشاره به این که در این تیراندازی دونفر از ماموران زخمی شدند،تصریح کرد:در این راستا یک عابر پیاده دیگر زخمی و شهروند دیگری نیز به دلیل اصابت گلوله فوت نمود.

این مقام انتظامی افزود:سارق مسلح ، سابقه سرقت مسلحانه را در شهرهای همجوار دارد.

وی گفت:تلاش برای دستگیری این سارق مسلح در جریان است.

حادثه تیراندازی در منطقه “کانی صوفی رشید”مهاباد اتفاق افتاده است.

نیروی انتظامی هویت فرد مسلح را که متهم به قتل است محمد م. چ اعلام کرده است.

در فیلمی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود فرد مسلح درحالیکه اسلحه گرم بدست دارد سوار خودروی یکی از شهروندان شده و از محل متواری می‌شود.

تصویر فرد مسلح نیز با دستور دادستان شهرستان مهاباد برای شناسایی در رسانەها منتشر شدە است.

شهرستان مهاباد در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۲۳-۲۰:۰۰/ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)