۹ راس گاو قاچاق در مهاباد کشف و ضبط شد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد از کشف ۹ راس گاو قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ ستاد محمد توحیدی” اظهار داشت: اکیپ گشتی پاسگاه دارلک انتظامی این شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق احشام حین گشت زنی و کنترل مسیر‌های فرعی و بیراهه حوزه […]

۹ راس گاو قاچاق در مهاباد کشف و ضبط شد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد از کشف ۹ راس گاو قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ ستاد محمد توحیدی” اظهار داشت: اکیپ گشتی پاسگاه دارلک انتظامی این شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق احشام حین گشت زنی و کنترل مسیر‌های فرعی و بیراهه حوزه استحفاظی، به ۳ دستگاه وانت ساپیا و یک دستگاه ایسوزو مشکوک شدند و آن‌ها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو‌های مذکور، ۹ راس گاو فاقد هر گونه مجوز دامپزشکی کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی احشام مکشوفه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

“توحیدی” تصریح کرد: در این رابطه ۴ نفر دستگیر و ۴ دستگاه خودرو توقیف،که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد اذعان کرد: قاچاق دام با توجه به ممنوعیت عرضه دام زنده از آذربایجان‌غربی از خطوط قرمز ستاد مبارزه با قاچاق کالا در این شهرستان محسوب می‌شود و نهاد‌های مسئول در این زمینه سخت‌گیری و با متخلفان به شدت برخورد می‌کند.

او یادآور شد: شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۲۲-۱۷:۲۱/ش