اینترنت پرسرعت در ۵۰۰ روستای آذربایجان غربی راە اندازی می شود

مهاباد/بالویز/استاندار آذربایجان غربی گفت:به منظور ارتقای زیرساخت های ارتباطی در ۵۰۰ روستای آذربایجان غربی اینترنت پر سرعت راه اندازی می شود. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،به منظور ارتقای زیرساخت های ارتباطی از جمله راه اندازی اینترنت پرسرعت در روستاهای فاقد هرگونه اینترنت، بهبود وضعیت پوشش جاده ای و تکمیل ساختمان مجتمع ICT استاندار آذربایجان […]

اینترنت پرسرعت در 500 روستای آذربایجان غربی راە اندازی می شود

مهاباد/بالویز/استاندار آذربایجان غربی گفت:به منظور ارتقای زیرساخت های ارتباطی در ۵۰۰ روستای آذربایجان غربی اینترنت پر سرعت راه اندازی می شود.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،به منظور ارتقای زیرساخت های ارتباطی از جمله راه اندازی اینترنت پرسرعت در روستاهای فاقد هرگونه اینترنت، بهبود وضعیت پوشش جاده ای و تکمیل ساختمان مجتمع ICT استاندار آذربایجان غربی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار کرد.

“محمدمهدی شهریاری” با اشاره به نتایج این دیدار تصریح کرد: راه اندازی اینترنت پرسرعت در ۵۰۰ روستای استان یکی از دستاوردهای این دیدار بود که مقرر گردید تا پیش از پایان کار دولت این امر تحقق یابد.

وی با بیان اینکه موقعیت استان در همجواری با سه کشور و بهره مندی از ظرفیت های حمل و نقلی و گمرکی و نیز دسترسی به بازار کشورهای “سی.آی.اس” می طلبد تا زیرساخت های مطمئن و با کیفیت تری داشته باشد افزود: بهبود وضعیت پوشش جاده ای به عنوان یکی از نیازهای جدی استان مطرح است که با وجود بهبود نسبی وضعیت در مقایسه با سال گذشته اما هنوز مطلوب نیست.

استاندار آذربایجان غربی افزود: مقرر شد سایت جدیدی برای بهبود وضعیت پوشش جاده ای احداث شود.

“شهریاری” تکمیل ساختمان مجتمع ICT استان به منظور حمایت از کسب و کارهای نوپا را از دیگر مطالبات جدی دانست و گفت: این مجتمع با ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی به توجه ویژه وزارت ارتباطات نیاز داشت که مقرر شد سرعت بخشی به روند اتمام آن در دستور کار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: بهبود وضعیت ارتباطاتی در شهرستانهای مختلف استان از جمله تکاب از دیگر موضوعات مطرح در این دیدار بود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: مقرر شد دو هفته آینده در جلسه ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر  ارتباطات و فناوری اطلاعات روند تحقق برنامه های ارتقای پوشش ارتباطاتی استان مورد بررسی قرار گیرد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۱۹-۱۶:۵۰/چ