افزایش دو برابری قیمت طلا از ابتدای سال/ رشد ۱۰۶درصدی قیمت سکه طی ۹ماه

مهاباد/بالویز/با نگاهی به روند قیمت ها در بازار طلا از ابتدای امسال قیمت طلا به دوبرابر رسید و قیمت سکه رشد ۱۰۶ درصدی داشت. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز و به نقل ازسایت خبری اقتصاد آنلاین،نگاهی به روند قیمت‌ها در بازار طلا از ابتدای سال تا کنون نشان می‌دهد که قیمت طلا و سکه […]

افزایش دو برابری قیمت طلا از ابتدای سال/ رشد ۱۰۶درصدی قیمت سکه طی ۹ماه

مهاباد/بالویز/با نگاهی به روند قیمت ها در بازار طلا از ابتدای امسال قیمت طلا به دوبرابر رسید و قیمت سکه رشد ۱۰۶ درصدی داشت.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز و به نقل ازسایت خبری اقتصاد آنلاین،نگاهی به روند قیمت‌ها در بازار طلا از ابتدای سال تا کنون نشان می‌دهد که قیمت طلا و سکه طی حدود ۹ماه گذشته بیش از دو برابر افزایش یافته است.

سکه طرح جدید که ابتدای سال با قیمت شش میلیون و ۱۳۰هزار تومان معامله می‌شد، امروز با حدود ۱۰۶درصد رشد به ۱۲میلیون و ۶۰۰هزار تومان صعود کرده است.

سکه طرح قدیم هم از پنج میلیون و ۹۵۰هزار تومان فروردین ماه، به ۱۱میلیون و ۸۰۰هزار تومان رسید.

نیم سکه طی این مدت سه میلیون و ۲۵۰هزار تومان گران‌تر شده و در حال حاضر با قیمت شش میلیون و ۳۵۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت ربع سکه نیز با دو میلیون و ۶۰۰هزار تومان افزایش به چهار میلیون و ۴۰۰هزار تومان و سکه یک گرمی با رشد یک میلیون و ۴۷۰هزار تومانی به دو میلیون و ۴۵۰هزار تومان رسید.

همچنین بررسی قیمت طلا طی مدت مذکور هم نشان از رشد دوبرابری ارزش این فلز گرانبها دارد.

قیمت طلا که ابتدای سال در یک روند افزایشی بی‌سابقه به حدود ۶۰۵هزار تومان رسیده بود، با گذشت هشت ماه‌ونیم از سال به گرمی یک میلیون و ۱۵۴هزار تومان جهش یافته است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۱۹-۱۱:۲۰/چ