مهلت پرداخت تسهیلات کرونایی به اماکن ورزشی در مهاباد تمدید شد

مهاباد/بالویز/بنا به مصوبه،مهلت اعطای تسهیلات به موسسین اماکن ورزشی خصوصی آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا در این شهرستان تمدید شد. به گزارش سرویس ورزشی اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،بنا به مصوبه، باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا به باشگاه‌های ورزشی  آسیب دیده از کرونا […]

مهلت پرداخت تسهیلات کرونایی به اماکن ورزشی در مهاباد تمدید شد

مهاباد/بالویز/بنا به مصوبه،مهلت اعطای تسهیلات به موسسین اماکن ورزشی خصوصی آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا در این شهرستان تمدید شد.

به گزارش سرویس ورزشی اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،بنا به مصوبه، باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا به باشگاه‌های ورزشی  آسیب دیده از کرونا تمدید شد.

بنا به فراخوان اطلاعیه منتشر شده ،موسسین این مکان ها تا ۲۲ آذر برای ثبت نام و تکمیل فرم‌های مربوطه به میز خدمت الکترونیکی در سایت وزارت ورزش و جوانان مراجعه کنند.

نرخ سود این تسهیلات را ۱۲ درصد با مدت بازپرداخت ۲۴ ماهه،اقساط تسهیلات کرونایی با دوره تنفس ۶ ماهه از آغاز تیر سال ۱۴۰۰ خواهد شد.

 وام تخصیصی در این طرح به ازای هر نفر ۱۶ میلیون تومان است.

اشخاصی که قبل از این دستور العمل از تسهیلات مربوط به مشاغل و رسته‌های آسیب دیده از کرونا استفاده کرده اند، اگر دوباره در خواست اخذ تسهیلات کنند مابه التفاوت مبلغ درخواستی در قالب تسهیلات مطابق دستور العمل ابلاغی به آنان پرداخت خواهد شد.

به گزارش سایت خبری بالویز،شیوع بیماری همه گیر کرونا ویروس و همچنین مصوبه های ستاد مبارزه با این بیماری موجب تعطیلی مراکز های ورزشی گردید که در این راستا بسیاری از باشگاههای ورزشی به دلیل تعطیلی دچار ضرر و زیان شدند،دولت برای جبران خسارات وارده به این مراکز ورزشی اقدام ارائه تسهیلات نموده است ،که باشگاههای ورزشی و اماکن ضرر خورده می توانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۱۹-۸:۳۰/چ