چگونه می توان از بخار گرفتن شیشه خودرو در زمستان جلوگیری کرد؟

مهاباد/بالویز/بخار گرفتن شیشه های خودرو معمولا به علت اختلاف دمای داخلی و خارجی خودرو،ایجاد می شود،چگونه می توان از بخار گرفتن جلوگیری کرد. به گزارش پایگاه خبری بالویز،زمانی که رطوبت داخل ماشین بالا باشدو دمای بیرون از حد معمول پایین تر است،این بخارگرفتگی از داخل شیشه های خودرو ایجاد میشود. چند راه حل ساده می […]

چگونه می توان از بخار گرفتن شیشه خودرو در زمستان جلوگیری کرد؟

مهاباد/بالویز/بخار گرفتن شیشه های خودرو معمولا به علت اختلاف دمای داخلی و خارجی خودرو،ایجاد می شود،چگونه می توان از بخار گرفتن جلوگیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری بالویز،زمانی که رطوبت داخل ماشین بالا باشدو دمای بیرون از حد معمول پایین تر است،این بخارگرفتگی از داخل شیشه های خودرو ایجاد میشود.

چند راه حل ساده می تواند در این مورد کاربردی باشد:

استفاده از سیب زمینی یک سیب زمینی خام را نصف کنید. یک قطعه از آن را از سمتی که برش داده اید و پوست ندارد، روی شیشه قرار دهید. لایه ای روی شیشه ایجاد می کند که نمی گذارد مه روی شیشه بنشیند. توجه داشته باشید که شیشه کاملا باید خشک شود.

دکمه AC یا همان کولر تهویه هوا را روی درجه آخر گذاشته و دکمه AC” یا همان کولر را نیز بزنید تا سریعا بخار از بین برود البته می توانید شیشه های ماشین را نیز برای مدت کمی باز بگذارید،تا بخار از بین برود.

با استفاده از شامپو یا فوم بعد از بخار کردن شیشه ها، یک تکه ابريا پنبه را به مایع ظرف شویی، شامپو و یا و فوم اصلاح آغشته کرده و بر روی شیشه ها از داخل ماشین بکشید. 

رطوبت گیر مقداری رطوبت گیر را داخل جوراب های قدیمی تان بریزید و در آنها را ببندید و درون خودرویتان نگهداری کنید.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۱۸-۱۹:۵۵/س