انتقاد سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در روز دانشجو

مهاباد/بالویز/ سرپرست فرمانداری مهاباد در مراسم روز دانشجو از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و تعداد حضار به شدت انتقاد کرد. به گزارش سرویس سیاسی ،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو” در آیین بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد و پیام نور این شهرستان برگزار شد،اظهار داشت:در چنین مقطع زمانی رعایت پروتکل های بهداشتی و توصیه […]

انتقاد سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در روز دانشجو

مهاباد/بالویز/ سرپرست فرمانداری مهاباد در مراسم روز دانشجو از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و تعداد حضار به شدت انتقاد کرد.

به گزارش سرویس سیاسی ،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو” در آیین بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد و پیام نور این شهرستان برگزار شد،اظهار داشت:در چنین مقطع زمانی رعایت پروتکل های بهداشتی و توصیه های وزارت بهداشت و پایبندی به اصول مقررات بهداشتی ضامن سلامتی جامعه است.

“عارف خدرلو”با اشاره به اینکه هر نوع سهل انگاری در اجرای پروتکل های بهداشتی موجب سلب اعتماد مردم میشود ،افزود: برگزاری جلسات بیشتر از ۲۵ نفر برابر با بخش نامه های اجرایی ستاد مبارزه با کرونا نیست و این موارد باید در جلسات لحاظ شود.

سرپرست جدید فرمانداری مهاباد،تصریح کرد:روز دانشجو مختص به دانشجویان است و دانشجویان نیاز است مطالبات و خواسته های خود را اعلام کنند،زیرا آنها می توانند نقش بسزایی در توسعه وامورات عمرانی شهر و منطقه داشته باشند.

“خدرلو”ادامه داد: پایبندی به پروتکل های بهداشتی  از طرف ادارات و ارگانهای شهرستان می تواند الگوی تاثیر گذاری بر رفتارهای شهروندان باشد .

سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد به مناسبت روز دانشجو ضمن حضور در دانشگاه آزاد و پیام نوراز سه دانشجوی نخبه دانشگاه پیام نور مهاباد تقدیر کرد.

به گزارش سایت خبری بالویز،رژیم پهلوی پس از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، خود را بیش از پیش نیازمند آغوش گرم امریکا می دید.

در ادامه این روند،سفر نیکسون، معاون رئیس جمهور وقت امریکا به ایران در هفده آذر ۱۳۳۲ برنامه ریزی شد. تظاهرات دانشجویان دانشگاه تهران، به عنوان اعتراض به این سفر، از روز چهاردهم آذر آغاز گردید.

 این روز، به یاد سه دانشجو (مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی و آذر شریعت‌رضوی) که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ (حدود چهار ماه پس از کودتای ۲۸ مرداد همان سال) در دانشگاه تهران کشته شدند، گرامی داشته می‌شود.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۱۷-۰۸:۱۰/د